Hírek
18867 hír az adatbázisban
Dwayne újra a Ford márkanagykövete
Marketinginfo.hu - 2017-02-16 15:53
Reklám

Dwayne "The Rock"Johnson újra Ford Ügyfélszolgálatosnak áll.

Az ismert színész 2015 óra dolgozik együtt az autómárkával, de a szerelme a Fordok iránt sokkal régebbre nyúlik vissza. Négy Ford pickupja is van, amelyekről rendszeresen posztol az Instagramján is. Sőt, elmondása szerint: "A kapcsolatunk 15 éves koromban kezdődött, amikor megvettem életem első autóját, egy kék színű, 77-es Thunderbird-öt mindössze 40 dollárért (igaz történet). Még arra se volt pénzem, hogy megtankoljam, de az enyém volt, és azóta Ford-ember vagyok".

A Ford Ügyfélszolgálat második reklámkampányának középpontjában a márkakereskedések és a szervizek munkatársainak odaadó munkája, elkötelezettsége áll. "Senki sem ismeri jobban a Fordot, mint a Ford Szerviz és a Ford márkakereskedések." Ez az új kampány jelmondata, melyet az amerikai Ford mind a 35.000 szerelője a magáénak vallja.

A forgatás során Johnson végigjárta a Ford legérdekesebb létesítményeit: a téli körülményeket szimuláló kamrát, a formatervező stúdiót, a gyártósorokat és persze a Ford márkakereskedések javítóműhelyeit is - és mindenütt megtapasztalta, milyen lelkiismeretesen végzik munkájukat a Ford-csapat tagjai. Az új kampány nemcsak a televíziókban, a rádiókban és a digitális médiában fut majd, hanem Johnson közösségi oldalain is, így a sztár több mint 140 millió követője is bekapcsolódhat az eseményekbe.



Így nemcsak közismert munkamorálja, hanem a Ford iránti elkötelezettsége miatt sem találhattak volna megfelelőbb embert arra, hogy ismét képviselje a Ford Vevőszolgálat munkatársait.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az amerikai Ford további 700 dolgozót alkalmaz
  Jól járt a Ford
  Új autó TOP 3 2016-ban: Ford, Suzuki, Opel
  A Ford Amerikában beruház
  A magyarok több Fordot vásároltak, mint Volkswagent
  Ford: 23%-kal nő idén az értékesítés
  A Ford már 11 ezer új autót adott el idén Magyarországon
  Csökkent a Ford nyeresége
  A BeeRides nyerte a Ford Mobility Tour startup versenyét
  Elérte a nullát a Ford

További hírek ebben a kategóriában

Nyári pontgyűjtő LUKOIL promóció
Aranyszem-díjás a HELL ENERGY ju...
Az Arany Ászok új kampánya
A SodaStream első új magyar kamp...




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...