Hírek
19000 hír az adatbázisban
Menarini az Artvertisingot választotta
Marketinginfo.hu - 2017-02-16 11:31
PR

Az olasz piacvezető gyógyszeripari cégóriást, a Menarini-csoportot hazánkban képviselő Berlin-Chemie három húzómárkájának vizuális és egyéb márkakommunikációs tervezéseit is a cégre bízta.

Az olasz óriáscég három húzómárkáját magában foglaló megbízáscsomagot a Berlin-Chemie-által kiírt tender második fordulójában, a szakma neves szereplőinek pályamunkáit megelőzve nyerte el az Artvertising-csapat.
 
  • Az elmúlt években nagy rutint szereztünk más, az egészségügy élvonalába tartozó partnerekkel való közös munkákban. Mára jó rálátásunk lett a piac eme szegmensére, amit tendernyerésekkel is egyre gyakrabban igazolunk - mondta Nagy Gergely, az Artvertising kreatív vezetője.
  • Mind a három márka más-más identitással bír, ezeket kellett átadnunk a kreatívokon, ami nagy örömünkre sikerült is - nyilatkozta az Artvertising vezető grafikusa, Virág Magor, majd hozzátette. - Időnként nagyon apró finomságokon múlik egy-egy kreatív sikere. Úgy gondolom, hogy ez az a pont, ahol a kreatív csapatunk egy gondolattal a vetélytársak előtt jár. Látjuk, és összetett koncepcióban mutatjuk meg, mitől különleges egy termék. Ez az, amit az Ügyfelek szeretnek és ez a mi egyik erősségünk.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Márka az Artvertisingot választotta
  Hazai designer divatmárka az Artvertisingnál
  Az Artvertising szervezi a Moët & Chandon promóciót
  Az Artvertising ismét az LG-vel dolgozik
  A St. Hubertusnak tervez az Artvertising
  Az Artvertising színesíti a Pöttyös kommunikációját

További hírek ebben a kategóriában

Országos Marketinggyémánt Díj
Elindult az idei Sándor Imre PR-...
Háromnaposra bővül az idei Orszá...
Közeledik a DreherFeszt