Hírek
19430 hír az adatbázisban
Kétszer annyit költöttünk Valentin-napkor, mint máskor
Marketinginfo.hu - 2017-02-16 09:37
Kutatás

A Mastercard Love Index kutatást végzett a szerelmesek napját megelőző napokról, melyből kiderült: 47,4 millió bankkártyás-tranzakció történt ezen a napon világszerte az elmúlt 3 év vizsgálatai alapján.

Ebből 150 000 volt a Magyarországon történt tranzakció.

"Az idei év nagy kedvencei közé tartoztak a virág és az édesség, de kifejezetten keresték az ékszereket, fehérneműt és szexi kiegészítőket is a szerelmesek" - mondta Gerhát-Molnár Irina, a Brands.hu ügyvezető igazgatója. "Mint arra a kutatás is rávilágított: romantikus költéseink megduplázódnak ebben az időszakban, és egyre többen rendelik meg online párjuknak az ajándékot. Az a webshop, amelyik idejében bemutatta a Valentin napi termékkínálatát, az akár másfél-kétszeres időszaki forgalmat is tudott bonyolítani ezen a napon. Érdekesség a Brands.hu esetében, hogy a vásárlás tekintetében a február 14 volt a csúcspont, ezen a napon kifejezett érdeklődést mutattak a vásárlók a divattermékek, kiegészítők irányába, még akkor is, ha ezt úgy vásárolták meg, hogy a fizikai kézhezvétele a terméknek nyilván igénybe vesz pár napot".

Még mindig virágra költünk a legtöbbet

A vizsgálat szerint idén is virággal kedveskedtünk a legtöbben szerelmünknek, de az édesség is tarolt az ajándékok képzeletbeli versenyében. E-két ajándék mellett többen vásároltak még likőröket, pezsgőt szerelmüknek, illetve a tehetősebbek wellness-fürdőkben romantikáztak február 14-én.

A Valentin-napi online-beszerzések száma is nagyot ugrott az elmúlt évekhez képest, 125 százalékkal nőtt a webes vásárlások száma - világít rá a felmérés - de étteremben is többen mentünk ezen a napon, mint máskor. A Pénzcentrum kutatása szerint ez utóbbi kiadások teszik ki a magyarok Valentin-napi költésének 70 százalékát.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  3 magyarból 1-nek nem kell a Valentin-nap
  Sokat költenek a magyarok Valentin-napon
  A Schneider Electric az OOH Valentin-napi kampánya
  A MasterCard kutatása a Valentin-napi vásárlási szokásokról
  Érzelmes film a Lenovo-tól
  Mi köze egy robotnak a Valentin-naphoz?
  Durex: új Valentin-napi szpot
  Ambient kampány a repülőn

További hírek ebben a kategóriában

n A globális márkák harca
2017-12-12 11:35
Átlépett egy határt a magyar aut...
Nőtt a belföldi édességpiac forg...
Túl sokat beszélünk cégünkről?
Kevés kis cég exportál




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...