Hírek
19436 hír az adatbázisban
Terjeszkedik a Lexus
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-02-15 18:21
Márkák

Bővíti a Lexus magyarországi értékesítési hálózatát a Toyota prémium márkáját forgalmazó Toyota Central Europe Kft., az idén két vidéki helyszínen nyitnak hivatalos márkakereskedést az eddigi budapesti mellé.

Kárpáti László ügyvezető tájékoztatása szerint a tervek szerint júliusban Szegeden a Kovács Autóház Kft. beruházásában nyílik kereskedés, decemberben pedig a Road Service Kft. nyit szalont Debrecenben. Az értékesítési pontok később tovább bővülhetnek.

A hálózat fejlesztését a várakozásokat felülmúló tavalyi eladások és a lendületes növekedés idei fennmaradására utaló előrejelzések tették időszerűvé - derül ki a cég közleményéből.

A magyarországi újautó-piacon tavaly 417 Lexust adtak el a Datahouse adatai szerint, ezzel a márka a teljes piac 0,43 százalékát szerezte meg. Az előző évhez képest a növekedés erőteljes, 67,5 százalékos volt, és az idei év első hónapjának adatai ennél is nagyobb bővülést vetítenek előre. A prémium szegmensben tavaly elért 4,1 százalékos részesedés 2017 januárjában az eladott 66 járművel 9,4 százalékra emelkedett.

Az ügyvezető szerint a növekedésben nagy szerepe van annak, hogy a Lexus a luxusautó piac legszélesebb hibrid portfólióját kínálja a magyar piacon, ahol a magán- és vállalati ügyfelek is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetbarát autózásra és az üzemben tartási költségekre. A Magyarországon értékesített Lexus modellek között évek óta 90 százalék feletti a hibrid meghajtásúak aránya - jelezték a közleményben.

A márka vevőinek 75 százaléka cég, 25 százaléka magánszemély Magyarországon.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Toyota-Suzuki együttműködés
  Kartonautót készített a Lexus
  Nagyot nyert a Lexus a Suits sorozattal
  Futurisztikus ötlet a Lexustól
  Új képviselettel erősít a Toyota
  Futurisztikus kampány a Lexustól
  A Lexus „soknézetű” portált indított

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...