Hírek
17804 hír az adatbázisban
Lezárult a Tesco helyi közösségeket támogató programja
Marketinginfo.hu - 2017-02-14 16:23
CSR

Lezárult a nevezés a Tesco helyi közösségeket támogató "Ön választ, mi segítünk" programjára, amelyre országosan 63 körzetben, összesen 569 civil szervezet adta be nevezését.

Most a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők véleményezik és értékelik a pályázatokat, majd kiválasztják a jelentkezők közül a továbbjutókat. A pályázat nyerteseiről az áruházlánc vásárlói szavazással döntenek majd. A nyertesek egyenként 400 000 Ft összegű támogatást kapnak programjuk megvalósításához.

A Tesco számára kiemelten fontos a helyi közösségek támogatása. Éppen ezért döntött úgy az áruházlánc, hogy a kezdeményezés tavalyi sikerét követően ismét meghirdeti az "Ön választ, mi segítünk" programot. A pályázat célja, hogy országszerte olyan helyi kezdeményezéseket támogasson, amelyek ott fejtik ki jótékony hatásukat, ahol a Tesco vásárlói és munkatársai élnek. A programra február 3-áig összesen 569 civil szervezet pályázott. A legaktívabbnak a Pécs, Szeged, Székesfehérvár, Budapest és Veszprém környéki körzetek bizonyultak. A legtöbben gyermekek oktatását, képesség fejlesztését támogató programokkal neveztek, számos pályázat érkezett egészséges életmódra ösztönző ötletekkel, de környezetvédő és -szépítő kategóriában is nyújtottak be pályázatokat.

A program következő szakaszában az áruházlánc független szakmai partnere, a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők bírálják el a pályázatokat, melyek először formai, majd tartalmi ellenőrzésen esnek át. Így az értékelés során egyaránt szempont, hogy a benyújtott pályázatok megfelelnek-e a pályázati kiírásban meghatározott formai követelményeknek, a tartalmi ellenőrzés során pedig a megvalósíthatóság, a fenntarthatóság, a közösségekre kifejtett hatás mellett vizsgálják azt is, hogy a megvalósítani kívánt projekt mennyire vonja be a közösség tagjait. Az értékelés során a szakértők választják ki, mely pályázók jutnak tovább a következő fordulóba, amelynek során már az áruházlánc vásárlói döntenek a nyertesekről. Amennyiben valamely körzetben nincs elegendő, a pályázati kiírásnak formailag és tartalmilag is megfelelő pályázat, úgy sor kerülhet a körzethatárok módosítására, esetleg egyes körzetek összevonására, hogy a Tesco minden vásárlójának lehetőséget tudjon adni a szavazásban való részvételre.

A vásárlók 2017. március 8. és április 4. között az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon szavazhatnak majd a számukra legszimpatikusabb szervezetre. A szavazás lezárása után körzetenként egy nyertest hirdet az áruházlánc, amely elnyeri a nettó 400 000 forintos támogatást.

A nyertes pályázatokat a Tesco a 2017. április 17-ei héten hirdeti ki.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Tesco-e lesz a Booker
  Bevásárlótáska nélkül szállít házhoz a Tesco
  A Tesco támogató program meghosszabítva
  Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen
  Nőtt a Tesco karácsonyi forgalma
  Több mint 73 millió forintot gyűjtöttek a Tesco vásárlói
  2017 legjobb közösségi programjait keresi a Tesco
  5,5 milliót gyűjtöttek a Tesco és a Riska vásárlói

További hírek ebben a kategóriában

t TVE regionális kampánya
2017-02-17 13:51
A BT debreceni oktatási programj...
A Valentin nap káros hatásai
Segítség a szmogban biciklizőkne...
Iskolamarketing program a Lactac...