Hírek
18737 hír az adatbázisban
Bonduelle StafétaKanál Kampány
Marketinginfo.hu - 2017-02-13 18:44
Reklám

A kampány receptgyűjtéssel indul, 2017. február 13. és 28. között a fogyasztók küldhetnek be Bonduelle termékek felhasználásával készült kedvenc recepteket, a kiválasztott fogásokat pedig a fiúk elkészítik.

"A tavalyi StafétaKanál kampányunk nagy sikere után számunkra nem volt kérdés a folytatás. A kulcsüzenet továbbra is az inspiráció, azonban most nem csak gasztrobloggereket kértünk fel az együttműködésre, hanem egy olyan csapatot állítottunk össze, akik humorral fűszerezve, és a fogyasztóink bevonásával buzdítanak a főzésre. Ami még izgalmasabbá teszi az idei kampányt, hogy kizárólag olyan férfiak fognak főzni, akiket a közönség jól ismer, kedvel, de most egy teljesen más oldalukról mutatkoznak meg. Garantáljuk a jókedvet, a finom ételeket!" - összegezte az idei kampány hátterét Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

"Tavaly a gasztrobloggerek tették személyesebbé az egész aktivitást, izgalmas fogásaikkal. Idén még egy lépést teszünk a fogyasztók felé, hiszen csak rajtuk múlik, hogy mit fognak főzni a fiúk." - mondta Kismarty-Lechner Balázs, a kampány kreatív koncepcióját kitaláló és lebonyolító ügynökség, a Labowsky nevében.

"Arra kérek mindenkit, hogy engedje szabadon a fantáziáját, és merjen bátran alkotni, kísérletezni. Annak örülnék, ha a klasszikus, hagyományos köretek mellett érkeznének izgalmas főételek is, bebizonyítván, hogy milyen változatosan lehet egy-egy minőségi alapanyagot felhasználni. A három leginspirálóbb receptet pedig mi személyesen főzzük le, én magam is kíváncsian várom ezt a kalandot. Az biztos, hogy humorban, jó hangulatban nem lesz hiány. Minél több recept érkezik, annál izgalmasabb lesz választani, úgyhogy mindenkit várunk!" - fogalmazott Sanya buzdító üzenetében.





A Bonduelle StafétaKanál kampánya mellett Sanya több ezer követőjét inspirálja receptekkel, élményekkel "Hódítás a konyhában" című Facebook oldalán. Az Instagramon is jelen van, itt nemcsak főzéseiről oszt meg ellenállhatatlan, étvágygerjesztő fotókat, hanem mindennapjaiba is bepillantást enged. Gasztro-kalandja évekkel ezelőtt kezdődött. Az angol fővárosban töltött hosszabb időszak nagy hatással volt rá, itt lett a babételek elkötelezettje. Kedvencei közé tartozik még a csicseriborsó, a kukorica tonhalas szendviccsel.

A kampányt a közösségi média felületeken az UP Advertising, illetve a PR kommunikációt a Stern Communications koordinálja.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hatezres konzerv-adomány a Bonduelle-től
  Friss arculatot kap a Bonduelle termékcsalád
  Bonduelle kampány nyereményjátékkal
  Bloggerekkel kampányol a Bonduelle
  Megújult a Bonduelle.hu
  „A Mi Zöldségesünk”: a Bonduelle hűségprogramja
  Vásárlói hűségprogrammal jelentkezik a Bonduelle
  Új kreatív kampány a Bonduelle-től

További hírek ebben a kategóriában

A SodaStream első új magyar kamp...
Új limitált palack a Zwack Unicu...
Kampány a D24-től
A Springfield legújabb videókamp...