Hírek
19430 hír az adatbázisban
A Suzuki és a Toyota megállapodást kötött
Marketinginfo.hu - 2017-02-10 13:31
CSR

A két vállalat a környezetvédelem, a biztonság, az informatika, valamint a termékek és az alkatrészek közös szállítása terén tervez együttműködést.

A Toyota Motor Corporation (Toyota) és a Suzuki Motor Corporation (Suzuki) megállapodásának célja, hogy több területen történő jövőbeli együttműködésükkel választ adjanak a gépjárműközpontú társadalom kihívásaira, valamint elősegítsék a folyamatosan fenntartható fejlődést.

A Toyota és a Suzuki 2016. október 12-én jelentették be, hogy kölcsönösen feltérképezik üzleti partnerségre irányuló elképzeléseiket. A két vállalat azóta megosztotta egymással tapasztalatait, és a tisztességes, szabad verseny fenntartását szem előtt tartva, tárgyalásokat folytatnak az együttműködés lehetséges területeire vonatkozóan.

A jelenlegi megállapodásuk szerint a két vállalat üzleti partnerségük gyakorlatba ültetéséhez első lépésként vizsgálatokat kezdeményez környezetvédelmi, biztonsági és információs technológiák, valamint a termékek és az alkatrészek közös szállítása területén.

A Toyota és a Suzuki közös célja, hogy a partneri viszony mielőbb létrejöjjön és megvalósulhasson az együttműködés az adott területeken, ezért rövid időn belül végrehajtási kerettervet készítenek.

A Toyota elnöke, Akio Toyoda kifejtette: "Októberi közös sajtótájékoztatónkon mélyen egyetértettem Osamu Suzuki elnök szavaival, miszerint egy vállalat irányítása során újabb és újabb kihívásokkal kell szembenéznünk, és mindeközben a vállalatnak a társadalom javát kell szolgálnia. Üzenete nagy hatást gyakorolt rám és úgy éreztem, ez valójában felhívás arra, hogy belevágjunk. Mindkét vállalat Enshu térségéből (Shizuoka tartomány nyugati részéről) származik, és teljes mértékben magáénak vallja a &187;Vágjunk bele!&171; mottó szellemiségét. Együttműködésünk célja, hogy a világon minden ember és a jövő társadalma is megtapasztalhassa a mobilitás örömét. Igazán hálás vagyok, hogy egy olyan vállalattal működhetünk együtt, mint a Suzuki, amelyet minden tekintetben a kihívás szelleme hajt előre. A Toyota bizonyára sokat fog tanulni tőlük."

Osamu Suzuki, a Suzuki elnöke elmondta: "Bár az egyeztetéseket a fejlett technológiákkal kapcsolatban a Suzuki kezdeményezte, az Akio Toyoda elnök vezette Toyota töretlen lelkesedést tanúsított a partnerségről folytatott tárgyalások során. Szívből hálás vagyok a pozitív hozzáállásukért. A Toyota lelkesedését látva a Suzuki is hasonló elkötelezettséggel vett részt a tárgyalásokon, így mostanra eljutottunk odáig, hogy megkezdhetjük a tényleges együttműködéshez szükséges kapcsolat kialakítását. Mindent meg szeretnék tenni azért, hogy olyan eredményeket mutathassunk fel, amelyek meggyőzik a Toyotát a Suzukival folytatott együttműködés eredményességéről."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Toyota-Suzuki együttműködés
  Hajómotoros üzletág a Suzuki-nél
  A Magyar Suzuki a Judo Világbajnokság névadó főszponzora
  A 3 milliomodik Suzuki Magyarországon
  Növekedésre számít a Suzuki az idén a magyar piacon
  Új autó TOP 3 2016-ban: Ford, Suzuki, Opel
  A Toyota 10,2 millió új autó eladásával számol az idén
  Elégedett a tavalyi évvel a Suzuki
  K+F projekt indult a Magyar Suzuki vezetésével
  A Toyota az elektromos járműveket fejleszti
  Élre kormányozta magát a Suzuki
  Folytatja márkaoffenzíva programját a Suzuki
  Autómegosztó startupba fektet a Toyota

További hírek ebben a kategóriában

Átadták az Önkéntességért Díjaka...
METU a nemzetközi startup hálóza...
Közel 180 tonna élelmiszert adom...
A BMW Motorsport tehetséggondozó...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...