Hírek
18381 hír az adatbázisban
Teyana Taylor a Reebok új reklámarca
Marketinginfo.hu - 2017-02-10 15:35
Reklám

Új taggal bővült a Reebok család. A márka hivatalos nagykövete az elismert R&B előadó, táncművész és színésznő: Teyana Taylor.

Teyana olyan emberekhez csatlakozik a márka arcaként, mint Future, Gigi Hadid és Kendrick Lamar.

Teyana karrierjét 2008-as debütáló dala a Google Me indította be. A független előadóként töltött évek után 2010-ben csatlakozott Kanye West új albumának munkálataihoz, melynek eredményeként hallhattuk az énekesnőt a Kanye Dark Fantasy és a Hell of a Life című dalokban. A közös munka később sem maradt el, hiszen Taylor csatlakozott a Kanye nevével fémjelzett GOOD Music csapathoz. Az elmúlt években számos zenei projekten dolgoztak együtt, legutóbb azonban tánctudását mutatta meg Kanye Fade című videóklippjében.

Taylor fogja vezetni a Reebok Classic és Freestyle Hi nagy visszatérésének kampányát. A cipőt 1982-ben mutatták be először, mint az első kifejezetten nők számára tervezett fitnesz lábbelit. A Freestyle Hi különleges kialakítása úttörőnek számított megjelenésekor, és pontosan azt a merészséget és vakmerőséget képviselte, ami Teyana előadóművészetét is jellemzi.

"A Reebok egy olyan márka, ami már egészen kicsi korom óta közel áll a szívemhez. Mindig úgy képzeltem, hogy Freestyle cipőket fogok viselni, amikor felnővök, ezért is különleges számomra ez az együttműködés. A Reebok 5411-nek köszönhetően nyert létjogosultságot a kreatív nő is divat és feminin edzőcipő fogalma. Büszke vagyok arra, hogy a Freestyle kampány arca lehetek, hiszen mindig is azonosulni tudtam azzal, amit ez a cipő képviselt" - nyilatkozta az énekesnő.



Teyana már a kezdeti fázisokban is támogatni fogja a Freestyle Hi visszatérését.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Buszra várókat edz a Reebok
  Futócipővel jutalmazta az amatőr sprintereket a Reebok
  A dolgozók is marketingeszközök a Reeboknál
  Elromlott a mozgólépcső? Segít a Reebok
  A Reebok is a csirkéhez nyúlt
  Új arculat a Reeboknál
  Reklám: terepjáró sportcipő a Reebok-tól
  A Reebok miatt lett veszteséges az Adidas

További hírek ebben a kategóriában

r A Rauch nyári kampánya
2017-05-23 09:14
l Bírság a Lidlnek
2017-05-22 17:35
Reklámdíjat nyert a WWF filmje
Bírság a Pharma Nordnak
A 2016-os teljes Reklámtorta mér...
A Média Hungary konferencián deb...