Hírek
18596 hír az adatbázisban
Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
Marketinginfo.hu - 2017-02-10 10:38
DM

A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert.

Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat megalakításával és az adatközpontú marketing személet képviseletével, népszerűsítésével és oktatásával a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megalapozta azt a tevékenységet, amely a hazai piac adatvezérelt marketing szövetségévé teszi.

"Szerettük volna az adatvezérelt szemléletet az emblémánkban is tükrözni, ezért úgy alakítottuk át, hogy az adattudomány területén ismert és használt szimbólumokra - adatpontok, szóródási diagramok, klaszterek - is utaljon, ugyanakkor a tagozatok sokszínűségének megjelenítését támogatva dinamikusan bővíthető legyen" - mondta Huszics György, a szövetség elnöke.

A tagozati rendszernek megfelelően használható és fejleszthető, és a szervezet munkájának sokrétűségét jobban kifejező, új arculatot a korábbi logókat is tervező szakemberek bevonásával, a Café Designnal együttműködésben készítettük el.

"Már a szövetség "őskora óta" személyes kapcsolat fűz az arculatához. 1995-ben a DME első logóját akkori cégem, az Art Force színiben terveztem, és a tíz évvel ezelőtt megújult, eddig használatos embléma is magán viseli a kezem nyomát, bár ezt már mint a Café Design vezetője készítettem. Nagy öröm és megtiszteltetés, hogy a jelenlegi korszerűsítést is cégünkre bízta az elnökség" - tette hozzá Simon Attila.

A logóváltással egyidőben, az irodaköltöztetést követően a szövetség székhelye is megváltozott. Az új cím 1146 Budapest, Hungária krt. 162-168.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megalakult a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozata
  Bővült a DIMSZ
  A DIMSZ támogatja az új EFFIE kategóriát
  Tartalommarketing tagozatot alapított a DIMSZ
  Bővült a DIMSZ
  E-mail marketing tagozat alakult a DIMSZ-ben

További hírek ebben a kategóriában

Górcső alatt a fitnesz szektor
Az ügyfélközpontúság kifizetődik
Ügyfélélményért díjazták a Telek...
Hosszabbít a Dimsz