Hírek
18381 hír az adatbázisban
Az Actimel új TV szpotja
Marketinginfo.hu - 2017-02-01 18:55
Reklám

A 2016 tavaszán indult, "Bírni fogod" mottóval fémjelzett brand platform olyan váratlan élethelyzeteket világít meg, amikor csak egy kis pozitív hozzáállásra van szükség a megoldáshoz.

Ezt az irányt követik az idei kampányelemek is (TV reklám, online és közösségi média aktivitások, in-store és outdoor megjelenések), amelyek arra ösztönöznek minket, hogy minden kihívást jelentő helyzetben a megoldást keressük és legyünk rugalmasak.

A márka idén télen egy vidám és motiváló reklámfilmmel rukkolt elő, amelyet a WPP Group alatt működő L'équipe Danone ügynökség készített. A videó főhőse egy útépítő munkás, akinek bár nem indul könnyen a napja, ott van benne a lendület: készen áll, hogy ne csak túlélje, de eredményesen zárja a napot. Sorra egymás után, önfeledten és lazán kezeli az elé gördülő kihívásokat - menő táncmozdulatokkal és léggitárral fűszerezve.

Gulyás Rita, az Actimel junior brand managere így számolt be a munkáról: "A kisfilmet 3 nap alatt forgatták le a hangulatos spanyol kisváros, Segovia körüli dombságon, amelyet kimondottan a csodálatos fények és napsütés miatt választottak a kollégák. Ennek dacára felváltva havazott, esett az eső, sütött a nap, vagy fújt a szél. A szeszélyes körülmények igazi "Bírni fogod!" pillanatokat eredményeztek. Különleges kihívást jelentett az is számukra, hogy egyáltalán nem volt internetkapcsolat a helyszínen, így például csak napokkal később tudták meg a kollégák, ki nyerte az amerikai elnökválasztást. Szerintem tökéletesen vették az akadályokat és megérte a sok erőfeszítés, mert egy nagyszerű és szórakoztató film született, amely megfelelően tükrözi a márka szemléletmódját!"





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Outdoor és POS kampányt indít a Danone a Republic-kal
  30 ezer palackot osztott szét az Actimel
  A reggelizésért kampányol az Actimel
  Új termékváltozatok az Actimelből

További hírek ebben a kategóriában

r A Rauch nyári kampánya
2017-05-23 09:14
l Bírság a Lidlnek
2017-05-22 17:35
Reklámdíjat nyert a WWF filmje
Bírság a Pharma Nordnak
A 2016-os teljes Reklámtorta mér...
A Média Hungary konferencián deb...