Hírek
19775 hír az adatbázisban
Egy Toyota AYGO a nyeremény
Marketinginfo.hu - 2017-01-31 16:42
Promóció

Három vállalat összefogásának nyertese egy autóval lett gazdagabb.

A MARSO Kft. a Bridgestone Magyarország Kft.-vel és az Auchan Magyarország Kft.-vel karöltve szervezte meg azt a sikeres vásárlás ösztönző nyereményjátékot, amelynek lezáró momentumaként egy személygépjárművet adtak át 2017. január 31-én.

A több mint 25 éves múltra visszatekintő magyar vállalat, a MARSO Kft. volt a kezdeményezője és szervezője annak a közös projektnek, amelynek eredményeképpen két világszerte ismert nagyvállalattal - az AUCHAN és a Bridgestone - közösen hirdetett meg promóciót.

A 2016.03.16-12.31. között, országosan 19 AUCHAN áruházban, a legalább négy darab Firestone gumiabroncsot vásárlók egy gyors online regisztrációt követően vehettek részt a játékban. A több száz érvényes regisztráló közül 2017. január 11-én a MARSO Kft. nyíregyházi székhelyén, közjegyző jelenlétében nyilvánosan, gépi sorsolással lezajló nyereménysorsoláson került ki a nyertes.

A nyereményjáték fődíja egy Toyota Aygo 1.0 Hatchback személygépjármű, amelynek nyertese a vámospércsi Malmos Gábor lett. Az autó szerencsés helyre került, hiszen a két gyermekes családapának jelenleg van egy 15 éves autója, azonban így könnyebben és biztonságosabban tudnak közlekedni a családtagok is.

A nyeremény átadására január utolsó napján került sor az Auchan üzletlánc budaörsi áruházában, amelyet követően a szerencsés nyertes hazáig gurulhatott a nyereményautójával.

A sajtó nyilvános eseményen Márkus Tibor, a MARSO Kft. kereskedelmi igazgató-helyettese elmondta, az Auchan és a MARSO közös együttműködése már 2014-ben megkezdődött. A MARSO minden értékesítési csatornán arra törekszik, hogy a vásárlók számára ne csak terméket, de valamilyen hozzáadott értéket is nyújtani tudjon. Ezért is, az AUCHAN Magyarország Kft.-vel közösen találták ki 2016-ban ezt a promóciót, amelynek ideje alatt 4 Auchan áruházban 5 alkalommal állították ki az autót.

"Rövid féktáv, gyors kormányreakciók, kanyarstabilitás és kiváló vízelvezetés jellemzi azokat a Firestone gumiabroncsokat, amelyeket a nyertes is választott" - emelte ki Hunyadi Szabolcs, a Bridgestone Magyarország Kft. személyabroncs üzletág értékesítési vezetője. A már 117 éves múltra visszatekintő gumiabroncs márka a magas minőséget képviseli.

"Az Auchan számára mindig nagy öröm olyan együttműködésekben részt venni, amelyekkel kiváló minőségű termékekhez juthatnak vásárlóink elérhető áron. A promócióban eladott 11 ezer gumiabronccsal ráadásul sok család biztonságos közlekedéséhez járulhattunk hozzá a téli szezonban" összegezte az akció jelentőségét Pápai Ferenc, az Auchan Magyarország Kft. beszerzési vezetője.

A három vállalat azonban nemcsak arról gondoskodott, hogy a sajtóeseményt követően a nyertes egyből elvihesse nyereményautóját, hanem saját tevékenységi körükben adódó további ajándékokkal is kedveskedett.

Az országosan 26 saját vagy franchise formában működő gumiabroncs- és autószerviz hálózattal rendelkező MARSO Kft. saját, a nyerteshez legközelebbi MARSOPONT-jában elvégezteti a szükséges eredetvizsgát és a nyeremény átvételével kapcsolatos valamennyi költséget átvállalta.

A Bridgestone Magyarország Kft. a nyereményautóra új téli Firestone gumiabroncsokat biztosított, míg az AUCHAN Magyarország Kft. a gondtalan hazajutáshoz járult hozzá egy tele tank üzemanyaggal, valamint egy húszezer forintos vásárlási utalvánnyal okozott meglepetést.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elektromos hajtású autók értékesítetése a Toyotánál

További hírek ebben a kategóriában

Bonduelle kampányzáró
A Burger King hétvégi promociója
Újra WMF konyhai eszközök a SPAR...
KiSZÍVezhetik a vásárlók Magyaro...