Hírek
18737 hír az adatbázisban
Új BMW 5-ös limuzin nemzetközi marketing-kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-01-20 17:34
Reklám

A világ több mint negyven országában képernyőre tűzött televíziós reklám és online rövidfilm-sorozat főszerepére Scott Eastwood hollywoodi színészt kérte fel a BMW.

"BUSINESS ATHLETE" - "Vezető alkat" szlogen alatt kapcsol magasabb fokozatba az új BMW 5-ös limuzin nemzetközi marketing-kampánya.

Világszerte eladott mintegy 7,9 millió modellel a BMW 5-ös sorozat minden kétséget kizáróan a bajor gyártó egyik legmeghatározóbb terméke. A hamarosan leköszönő, hatodik modellgeneráció önmagában világszerte nem kevesebb, mint 2,1 millió ügyfél tetszését nyerte el, amellyel a modell a prémium felső-középkategória abszolút piacvezetőjévé vált.

A BMW 5-ös sorozat hetedik modellgenerációjának célja, hogy még intenzívebb vezetési élményével, rendhagyó vezetést támogató rendszereivel, valamint egyedülálló járműkapcsolati- és intuitív vezérlési koncepcióival új mércét állítson fel az iparágban és tovább írja elődjei sikertörténetét.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  iF terméktervezési díjat nyert a BMW 5-ös limuzin
  Saját színpadot kapott a BMW Welt-ben az új BMW 5-ös
  BMW az Art Fair művészeti kiállításon
  Nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kkv-k
  Sikeres éven van túl a BMW
  A BMW a 2017-es CES Kiállításon
  Éves csúcs felé tart a BMW
  Sínen mozog a BMW billboard-ja
  Komoly októberen van túl a BMW
  Hajós András lett a BMW i magyarországi nagykövete
  Autómárkák marketingstratégiái a válság után
  BMW nagykövet lett Berki Krisztián

További hírek ebben a kategóriában

A SodaStream első új magyar kamp...
Új limitált palack a Zwack Unicu...
Kampány a D24-től
A Springfield legújabb videókamp...