Hírek
18016 hír az adatbázisban
Új relklámfilm az adidas Originalstól
Marketinginfo.hu - 2017-01-20 14:43
Reklám

A film hangulatát Frank Sinatra "My Way" című klasszikusának egy remixe alapozza meg, célja pedig nem kevésbé magasztos, minthogy provokatív, újszerű köntöst öltsön napjaink streetwear kultúrájára.

A legkülönbözőbb háttérrel érkező tehetségek bevonásával az adidas Originals új megvilágításba helyezi klasszikusait és arra ösztönzi sokoldalú alkotó csapatát is, hogy gondolják újra, mit is jelent az eredetiség.

Az Originals kampánya úgy foglalható össze, hogy a márka arra inspirálja az alkotókat, ne törődjenek azzal a teherrel, hogy a múltban hány és milyen eredeti ötlettől vezérelt alkotás készült, helyette rugaszkodjanak el minden kötöttségtől és ne féljenek újra gondolni az eredetiséget. Az inspiráció mindig is meghatározó része volt az adidas Originals hitvallásának, ez az üzenet már a "Superstar is not what you think it is", illetve a "Your future is not mine" kampányokban is erőteljesen megjelent.



Ezúttal a következő az üzenet: ha kellő kitartással nyomsz valamit, újra eredetivé válhat. Ezért áll a középpontban a Frank Sinatra által sikerre vitt "My Way" című dal különleges, radikálisan újra gondolt remixe is. De a klasszikusok átértelmezése nem áll meg a zenei aláfestésnél: a filmben többek közt megjelenik Botticelli Vénusz születésének és Snoopp Dogg Doggystyle album borítójának újszerű verziója is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nagy üzletet kötött a Nike és a Chelsea
  Gerillakampány Messivel
  Páratlan cipőkampány az Adidastól
  90 percnyi sokkoló élmény az Adidas-tól
  Suarez, Özil és Pogba az új Adidas szpotban
  Pop-up edzőközponttal várta a nőket az Adidas
  Ki lesz az Adidas ásza?
  Elege lett az Adidas-nak

További hírek ebben a kategóriában

m A reklámadó 9%-ra emelése
2017-03-29 15:35
Indul a Cannes Corporate Media &...
Indul a Kalinka Gold és a squ.Ad...
Reklámadó: kinek és mekkora össz...
Megtévesztő reklámok a Spártai V...