Hírek
18186 hír az adatbázisban
Friss trendek az email marketingben
Marketinginfo.hu - 2017-01-02 15:02
DM

A vásárlók fele (51%) már mobilon nyitja meg a kereskedőktől kapott emaileket. 13 százalékuk tableten, 36% pedig desktopon nézi meg a kereskedelmi ajánlatokat, hírleveleket.

A kiskereskedőktől kapott emailek 64 százalékát már valamilyen mobil eszközön (telefon 51%, tableten 13%) nyitották meg az emberek a tavalyi év harmadik negyedében - olvasható az Experian Marketing Service jelentésében, amelyből az internet retailer szemlézett. 2015-ben ez az arány még csak 61% volt.

Az átalakuló e-mail olvasási szokások ellenére a vásárlók egyre kevesebb, az emailekben lévő linkre kattintanak rá: a kiküldött levelek mindössze 2,7%-a generált kattintást 2016 harmadik negyedében, míg egy évvel korábban 2,9% volt ez az arány.

A kiskereskedők ezt igyekeznek ellensúlyozni: a vizsgált időszakban 16,3%-kal több email-t küldtek ki a potenciális vásárlóknak. Az év utolsó 3 hónapjáról még nincsenek adatok, de az ünnepi időszakban az email marketing volumen rendszerint csúcsokat dönt.

Jó hír, hogy a leiratkozási ráta egészen minimális, 2016 harmadik negyedében csupán 0,09%. A magyarázat egyszerű, a piac vezető kereskedői, mint például az Amazon, a korábbi vásárlásokhoz kapcsolódó termékeket ajánlva küldenek ajánlatokat emailben.

A Zeta Global kutatása szerint a vásárlók zöme továbbra is emailben szeret értesülni a kereskedelmi ajánlatokról, egy 1000 fős felmérés szerint a vevők 93%-a preferálja az email kommunikációt.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
  Spam kisokost készített a DIMSZ
  Egymást erősíti az email és a közösségi média

További hírek ebben a kategóriában

Górcső alatt a fitnesz szektor
Az ügyfélközpontúság kifizetődik
Ügyfélélményért díjazták a Telek...
Hosszabbít a Dimsz