Hírek
20820 hír az adatbázisban
K+F projekt indult a Magyar Suzuki vezetésével
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-12-23 12:03
Márkák

Négyéves kutatási, fejlesztési, és innovációs projekt indult a Magyar Suzuki Zrt. vezetésével.

Az 5,3 milliárd forint értékű fejlesztéssel továbbfejlesztik a gyár gyártási és logisztikai rendszerét, és minden eddiginél korszerűbb prototípust fejlesztenek - közölte a cég az MTI-vel.

A projekt megvalósításához 2,712 milliárd forint saját forrás áll rendelkezésre, amit az Európai Unió 2,596 milliárd forint vissza nem térítendő támogatással dupláz meg. A fejlesztéssel az autógyárból, egyetemekből, non-profit kutatóhelyből és beszállítókból innovációs hálózat jön létre.

A megvalósítás során a tervek szerint az esztergomi autógyárban hálózatba kapcsolják a hegesztőrobotokat, hatékonyabbá teszik a gyáron belüli, illetve a gyárat és a beszállítókat összekapcsoló logisztikai rendszert, előkészítik a lézerhegesztés bevezetését, valamint új, kiváló műszaki tulajdonságú, költségtakarékos polimereket fejlesztenek a gépkocsigyártáshoz.

A fejlesztések eredményeként a gyár korszerű, versenyképes, biztonságos tesztelt prototípust állít elő, amelynek súlya kicsi, fogyasztása és környezetterhelése csekély, karbantartási és javítási igénye minimális, széleskörű kényelmi és egyéb szolgáltatásokat nyújt a vezető és az utasok számára, továbbá a benne felhasznált anyagok 95 százaléka újrahasznosítható.

A támogatási szerződést aláíró konzorcium tagjai a Magyar Suzuki Zrt. mellett a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft., a PEMÜ Műanyagipari Zrt., valamint a Pázmány Péter Katolikus Egyetem.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  K+F régiós körkép
  A Magyar Suzuki a Judo Világbajnokság névadó főszponzora
  Növekedésre számít a Suzuki az idén a magyar piacon
  A Suzuki és a Toyota megállapodást kötött
  Folytatja márkaoffenzíva programját a Suzuki
  25 éve vonatoznak a Suzuki-k
  Nem akárhogy jubilál a Suzuki

További hírek ebben a kategóriában

Megérkezett az új Emese ásványví...
Elkészült az 1.000.000-dik Merce...
Az adidas a MediaComot választot...
A MediaCom nyerte a Mars megbízá...