Hírek
21042 hír az adatbázisban
Bonduelle kampány nyereményjátékkal
Marketinginfo.hu - 2016-11-30 15:01
Promóció

December 1-én indul a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.

A karácsonyig tartó aktivitásnak két oldala van: egyrészt minden nap nyeremények várják a játékosokat, másrészt a vállalat jótékonykodik is, több ezer konzervet ajánl fel a rászorulóknak. A nyeremények tekintetében a Russell Hobbs az együttműködő partner, az adományokat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja majd el a rászorulóknak.

"Kampányunkkal az adventi időszakot szeretnénk még varázslatosabbá, még meghittebbé tenni. Fogyasztóinknak nemcsak sok-sok ajándékkal kedveskedünk egy hangulatos játékkal, hanem közösen jót is cselekszünk" - összegezte a kampány célját Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat minden évben több ezer rászorulón segít, a Bonduelle idei felajánlása is a lehető legjobb helyre kerül, hiszen a téli krízis időszakban minden segítségre szükség van.

Akik szeretnének részt venni a játékban, a jótékonykodásban, nem kell mást tenniük, mint a Facebookon regisztrálni, és december 1-től nyitogatni a Bonduelle adventi kalendáriumának ablakait. Minden nap három ablakot lehet megnyitni, a nyeremények változatosak: Bonduelle ajándékok, Russell Hobbs termékek. A fődíj sorsolása pedig december 24-én lesz.

A kommunikáció nemcsak a saját közösségi (Facebook, Instagram) média felületeken zajlik, hanem a legnagyobb látogatottságnak örvendő online gasztro-oldalakon - NoSalty és Mindmegette - youtube-videó, budapesti és regionális rádiókban sugárzott szpotok, illetve erőteljes PR-kommunikáció is erősíti a kampány sikerét.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Bonduelle a magyar csemegekukoricából 175 ezer tonnát dolgoz fel
  Bonduelle: Aranybarna évindító-inspiráció
  Bonduelle kampányzáró
  Bonduelle új termékbevezetés
  Jó évet zárhat idén a Bonduelle
  Bonduelle StafétaKanál Kampány
  Hatezres konzerv-adomány a Bonduelle-től
  Friss arculatot kap a Bonduelle termékcsalád
  Megújult a Bonduelle.hu
  „A Mi Zöldségesünk”: a Bonduelle hűségprogramja
  Vásárlói hűségprogrammal jelentkezik a Bonduelle

További hírek ebben a kategóriában

A Szentkirályival New York-ba
Elindult a Visa labdarúgó világb...
Észak-amerikai útvonalait bemuta...
A FINO legújabb kampánya