Influencerekkel teszteli kamerás szemüvegét a Snapchat
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-11-24 15:06
Outdoor/indoor

Hétfőn egy pop-up store-ban kezdték árusítani a Snapchat kamerával felszerelt szemüveget.


Kiemelt helyen, New York ötödik sugárútján indult a limitált szériás szemüvegek árusítása. Hétfőn reggel influencerek, újságírók, tech-bloggerek is a kezükbe vehették a speciális szemüveget. A pop-up store hétfőn nyílt, ebben van egy automata, amelyből megvásárolható az eszköz - írta az szöveg Adweek.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Érkezik az Influencer Festival
  Jön az influencer marketing csúcstalálkozója
  Influencer Festival Budapesten
  Influencer marketing blog a Morpho-tól
  Pepsi Vloggerőpróba – az influencer marketing egy új megközelítése
  Kamerás napszemüveggel kampányol a Snapchat

További hírek ebben a kategóriában

Állatbarát Plakátpályázat 2018
Kultúrkamiont indított az Extrád...
A MINI és a Mountex együttműködi...
A második Korzó Drónfesztivál Ób...