Hírek
20925 hír az adatbázisban
Influencerek és a Coca-Cola
Marketinginfo.hu - 2016-11-18 18:00
Digitális

A márka hazai marketingvezetője, Leszkay-Kovács Renáta az influencer marketingról beszélt a Marketing Konferencián.


Rengeteg pozitív tapasztalatot szerzett a márka az influencerekkel kapcsolatban, annak ellenére, hogy nem veszélytelen a műfaj. Kiemelte, a fogyasztók sokkal edukáltabbak, mint akár pár éve, ami ahhoz vezetett, hogy a push marketinget felváltotta a content megosztás. Így a márka feladata a részvétel ebben az információs megosztási folyamatban. Leszkay-Kovács Renáta szerint ebben nyugodtan támaszkodhatnak az influencer marketingre, azaz a véleményvezérekkel való együttműködésre, a Coca-Cola az elsők közt lépett erre a területre.

Idén a márka nagyot lépett az influencer kommunikációban: Palvin Barbara volt a kampány kulcsszereplője a #tastethefeeling-ben. Idén a folytatás a Coke Stream tumblr oldalon valósul meg, egy olyan platformon, ami kiszolgálja a tinik igényeit. A Coke Stream nem jelenik meg a hagyományos médiában, helyette viszont a Youtube-n és az Instagramon, illetve más közösségi siteokon.

A márka idén a célcsoport 95%-át érte el influencer marketinggel.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jön az influencer marketing csúcstalálkozója
  Influencer Festival Budapesten
  Influencer marketing blog a Morpho-tól
  Freddie énekli a Coca-Cola idei dalát
  Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai
  Pepsi Vloggerőpróba – az influencer marketing egy új megközelítése
  Coca-Cola és négy egyetem a duális képzésben
  Elveszít egy generációt a Coca-Cola és a Pepsi?
  Márkák és az influencer marketing

További hírek ebben a kategóriában

A hazai kkv-k digitalizáltsága
Közel 150 startup jelentkezett a...
A tervezett áram- és gázszünetek...
Felvásárlással hoznák be technol...