Hírek
19585 hír az adatbázisban
Kőröstej siker Párizsban
Marketinginfo.hu - 2016-11-08 09:06
Márkák

Több ezer látogatót és több mint kétszáz szakmai érdeklődőt vonzott a Kőröstej vállalatcsoport egyedi standja a SIAL Párizsi Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon.

A 40 országba mintegy 300-féle terméket szállító Kőröstej vállalatcsoport élen jár a magyar sajtok külföldi népszerűsítésében. Ez alkalommal az új Hajdú GYROS sajttal keltett nagy feltűnést a magyar stand a sajt szekcióban, hiszen hasonló termékkel ez idáig még egyetlen sajtgyártó sem jelentkezett a piacon.

A különlegességet elsőként Párizsban mutatta be a Kőröstej. Az innovatív termék a gyros húsok helyettesítője, ami ráadásul a grillen is ugyanúgy viselkedik, mint a húsok, semmilyen különleges előkészítést vagy kezelést nem igényel. Alapanyaga a sajtolimpián aranyérmet nyert Hajdú grill sajt.

"Feltűnő, hogy a hagyományos piacainknak számító európai és közel-keleti érdeklődők mellett egyre több távol-keleti, ázsiai, latin-amerikai és afrikai kereskedő keres fel minket, érdeklődik a sajtjaink iránt, köztük a legjelentősebb disztribútorok is. Az újdonságainkban is nagyon bízunk, hiszen ma már minden piacon kifejezetten keresik is az ilyen különleges megoldásokat" - mondta el Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Csoport tulajdonosa.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kampány a Bio tejért
  Akár 4 százalékkal is nőhet tartósan az élelmiszeripar
  Kőröstej az arab piacon
  Kőröstej-sajt sikere az élelmiszeripari kiállításán
  Kőröstej Dubajban
  Ázsiában is terjeszkedik a Kőröstej a HAJDÚ sajtokkal
  Érmeket hoztak haza a Kőröstej sajtjai
  Országimázs-építésbe fogott a Kőröstej

További hírek ebben a kategóriában

 <ul><li></li></ul> Új kampány a Palomától
2018-01-16 16:14
Jó évet zárt a Szentkirályi-Kékk...
Oroszországé a Sztolicsnaja márk...
Az ALTEO és a HEINEKEN együttműk...
Továbbra is a Volkswagen a világ...