Hírek
19104 hír az adatbázisban
Díjazták a legjobb munkahelyeket
Marketinginfo.hu - 2016-11-01 09:02
Kutatás

A Budapest Bank a legvonzóbb a pályakezdők számára. Az Audi, az Ericcson, a Nestlé, a Vodafone SSC és az Unilever is nyert a Colibri versenyén.


Kétezer gyakornoki pozícióval, 6 szektor 47 munkáltatója szállt ringbe a Colibri Internship Awards 2016 versenyén. 20 tagú szakmai zsűri (köztük HR tanácsadók, szervezet fejlesztők, fejvadászok, coaching cégek, illetve diákszervezetek és karrier irodák képviselői) értékelte a cégek által nyújtott lehetőségeket, és a közönség is leadhatta szavazatait a videókkal pályázó cégekre a Colibri Internship Awards oldalon.

"Egy jó employer branding videó pontosan azt mutatja, amire a jelöltnek szüksége van: bele képzeli magát a gyakornok helyzetébe, felveszi a cipőjét, és abban sétál végig az irodán, az ő szemszögéből nézve a céget, és számára releváns információkról beszélve. A zsűrizés során úgy néztem a videókat, hogy ha én ide akarnék gyakornokként, jelöltként jelentkezni, választ kapnék-e a bennem felmerülő kérdésekre, és valóban bepillantást kapok-e a kulisszák mögé. Elsősorban hitelességet, relevanciát és a szervezeti kultúrát néztem" - mondta el Nemes Orsolya, Y generációs szakértő, a Milestone Solutions Lab vezető tanácsadója, a zsűri tagja.

"Egy gyakornoki program akkor jó ha a teljes folyamat minden lépése, a meghirdetéstől kezdve a kiválasztáson át a beilleszkedésig és szakmai fejlődésig alaposan ki van dolgozva és egy hasznos tanulási élményt nyújt a pályakezdő számára. Fontos, hogy a pályakezdő megértse a folyamatokat, belelásson a területek együttműködésébe, szakmailag hasznos feladatokkal találkozzon. Növeli a fiatal kolléga elköteleződését, ha fel van vázolva a karrierútja, ha a gyakornoki program hosszútávú fejlődési lehetőséget, pályát kínál a számára. Többek közt ezeket a szempontokat néztem a zsűrizésnél" - mondta el Balogi Attila zsűritag, a Gyakornok.com alapítója.

Eredmények

Fődíj: Budapest Bank

Engineering szektor

I. Audi Hungaria Motor Kft.
II. Continental Automotive Hungary
III. E.ON

Finance & Business szektor

I. Budapest Bank
II. Raiffeisen Bank
III. WTS Klient

FMCG szektor

I. Unilever
II. Nestlé Hungária
III. British American Tobacco

IT & Telco szektor

I. Ericsson Magyarország
II. Accenture
III. SAP Hungary

SSC & Services szektor

I. Vodafone Shared Services

Közönség Díj

I. Nestlé Hungária
II. Raiffeisen Bank
III. Budapest Bank




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Unilever az iparág legjobban teljesítő cége
  Fejlesztés az Audi-nál
  Duális képzéssel segíti a fiatalok munkához jutását a Nestlé
  Stratégiai megállapodást kötött az Audi és az SZTE
  Összefogás az újpesti Királykerti Tagóvodáért
  Designer pályázatot hirdet a Vodafone
  A vártnál kevésbé nőttek a Nestlé eladásai
  Nőtt a húsvéti termelés a Nestlé diósgyőri üzemében
  Vodafone IoT bringák Szingapúrban
  Növelte árbevételét tavaly az Audi AG
  Az Audi Hungaria árbevétele csökkent
  Stratégiai együttműködés a Tesco és a Budapest Bank között
  Csökkenti cukorfelhasználását a Nestlé
  A Vodafone-nál minden nap a nőké
  Audi és a bérek
  Csökkent a győri Audi teljesítménye tavaly
  Fiataloknak teremtett munkalehetőséget a Nestlé
  HR versenyre hívják a munkaadókat

További hírek ebben a kategóriában

Az ingyenes házhozszállítás vonz...
Kihalófélben a dízel?
A többség megnézi, magyar-e az é...
Vakon bíznak a szervizekben a ma...