Hírek
19436 hír az adatbázisban
Gyakornoki programok versenyeznek
Marketinginfo.hu - 2016-10-18 15:01
Márkák

Idén többek közt az Audi, a Nestlé, az E.on, a Raiffeisen, az Unilever, a Continental Automotive Hungary, a BAT, a Vodafone, az Accenture, a Lufthansa Systems, a WTS Klien és a Liligo csap össze.

Október 27-én kiderül, melyek a legjobb gyakornoki programok hazánkban. A szervező Colibri csapat missziója, - miszerint összegyűjti a legjobb magyarországi gyakornoki és pályakezdő programokat, és ezeket interaktív módon bemutatja a jövő munkavállalóinak - újabb mérföldkőhöz érkezett. A közönség október 22-ig adhatja le szavazatait a Colibri Internship Awards oldalon, illetve egy 20 tagú szakmai zsűri (köztük HR tanácsadók, szervezet fejlesztők, fejvadászok, coaching cégek, illetve diákszervezetek és karrier irodák képviselői) is kiértékeli a cégek által nyújtott lehetőségeket. A győztesek a két szavazás eredményei mentén születnek majd. A zsűri a következő szempontok alapján értékeli az induló vállalatokat: bekerülési, fejlődési és továbblépési lehetőségek, élet a cégnél.

"Egyre több cég hajlandó kinyitni az ajtajait a fiatal munkavállalók előtt, és mutatja meg nekik az ő nyelvükön - videók, izgalmas beszámolók, képek segítségével -, hogy milyen fejlődési- és tapasztalatszerzési lehetőségeket kínálnak a jövő munkavállalóinak" - mondta el Barathi Tamás, a Colibri alapítója. "Mi összegyűjtjük és bemutatjuk ezeket a lehetőségeket. Évente egyszer megkérjük a fiatalokat, hogy értékeljék a látottakat és szavazzanak, hogy kialakuljon egy rangsor."

A tavalyi kategóriák - Finance, IT & Telco és Creative - mellett idén a mérnök, a szolgáltató és az FMCG szektor képviselői is bemutatkoznak, illetve hamarosan - már versenyen kívül a szállodaipar is képviselteti majd magát az egyedülálló online felületen.

Az elmúlt két évben nagy mértékben formálódott a munkaerőpiac, a gyakornoki pozíciók terén is. Egyre több cég ismeri fel ezen programok jelentőségét és gondos kiválasztási folyamat során próbálják kiválasztani a legjobb jelölteket, akiket aztán mentor programok és képzések segítségével építenek be a szervezetbe. A fiatalok számára ez valós fejlődési lehetőség: komoly munkát végeznek, és egyre gyakoribb, hogy a náluk tapasztaltabb kollégáikéhoz hasonló felelősségű feladatokat látnak el, heti 30-40 órában.

Már 2015-ben is szép számban mutatkoztak be a legnagyobb multinacionális vállalatok, gyakornoki programjaikkal. Idén is különböző méretű cégek csatlakoztak a kezdeményezéshez, többek között az Audi, a Nestlé, az E.on, a Raiffeisen Bank, az Unilever, a Continental Automotive Hungary, a British American Tobacco, a Vodafone SSB, az Accenture, a Lufthansa Systems, a WTS Klien vagy a Liligo.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kinek lesz munkája a jövőben?
  Megállapodást kötött a Continental és az Óbudai Egyetem
  A vártnál kevésbé nőttek a Nestlé eladásai
  Program pályakezdőknek a Lufthansától
  11 okoskaspó közül választották ki a legjobbakat
  Rekordnyereséget ért el tavaly a Lufthansa
  Prémium a Continentaltól
  A Lufthansa háromezer dolgozót vesz fel az idén
  Pro bono segítség az E.ON-tól
  Fiataloknak teremtett munkalehetőséget a Nestlé
  HR versenyre hívják a munkaadókat

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...