Reklámszerződést kötött az IAAC-vel a Budapest Airport
Marketinginfo.hu - 2016-10-07 13:02
Outdoor/indoor

A BUD és az International Airport Advertising Corporation (IAAC) szerződése értelmében az IAAC kapta meg az összes kültéri és beltéri repülőtéri reklámfelület értékesítésének jogát.

2017. március 1-én lép hatályba az ezen a héten aláírt szerződés, amelynek értelmében a repülőtérre vezető bekötő utak mentén, a parkolókban, a terminálok belső tereiben, valamint a légi oldalon (az utasszállító járatok környezetében) található összes repülőtéri hirdetési felület üzemeltetésének és értékesítésének jogát az IAAC kapja meg. Ez az utolsó lépése annak a folyamatnak, amelyet a Budapest Airport idén januárban indított el a vonatkozó pályázat meghirdetésével, s amelyet a nemzetközi repülőtéri reklámszakemberek nagy érdeklődéssel fogadtak. A győztes IAAC komoly tapasztalatokkal rendelkező multinacionális vállalat, amely a közterületi hirdetésekre specializálódott, és Máltán, Cipruson, Horvátországban valamint Görögországban is vannak repülőtéri koncessziós szerződései.

"A 2015-ös év rekord növekedést hozott számunkra mind az utasforgalom, mind kereskedelmi bevételeink tekintetében, ami kifejezetten vonzó pályázati feltételeket jelentett a potenciális új partnerek részére" - jegyezte meg Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. "Fantasztikus eredményeink számos cég érdeklődését fölkeltették, amelyek osztozni kívánnak dinamikus repülőterünk sikerében."

"Üdvözöljük az IAAC-t Budapesten, miután győztesen kerültek ki az igen erős versenyt hozó tender-folyamatból, és azt várjuk tőlük, hogy sikerrel alkalmazzák újszerű megközelítésüket a repülőtéri hirdetési tevékenység során" - mondta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és reklámozási vezetője, és hozzátette, "várakozásaink szerint idén több mint 11 millió utas fordul meg a termináljainkon, ezért úgy gondolom, hogy az innovatív, korszerű reklámhordozók egész sora kiemelt szerepet fog biztosítani BUD-nak abban, hogy az itt megjelenő márkák kivételesen közel hozhatók legyenek a fogyasztókhoz."

Michael E. Kyriakides, az IAAC ügyvezetője aláhúzta, "ez a szerződés lehetővé teszi számunkra, hogy bővítsük repülőtéri reklámozási hálózatunkat, további lehetőségeket biztosítva a hirdetőknek és ügynökségeiknek márka-üzeneteik kommunikálására, méghozzá prémium helyszíneken, és a legmodernebb technológiák alkalmazásával, amelyeket mielőbb bevezetünk a budapesti repülőtéren is. Nagyon örülünk, hogy a Budapest Airport az IAAC-t választotta, amivel maximálisan jól járnak az utasok, a hirdetők és márkáik egyaránt."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Pekingről készült fotók a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
  Felszálló ágban a hazai légiközlekedés
  A Liszt Ferenc-repülőtér elismerésben részesült
  Teljesen megújult a kereskedelmi tér a Budapest Airport-on
  Új tender a repülőtéri reklámfelületekre

További hírek ebben a kategóriában

A SPAR dinnye-roadshow
Kitelepült az EFOTT-ra a Mercede...
A Rossmann Beauty Land következő...
Partihangulat a villamosmegállób...