Hírek
19436 hír az adatbázisban
Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele
Marketinginfo.hu - 2016-10-06 10:06
Márkák

Becslések szerint évente 800 millió liter szódát készítenek a márka készülékeivel.


Az év első felében 17,5 millió amerikai dollárral növelte árbevételét világszinten a SodaStream 2015 első félévéhez viszonyítva. Ezzel a világ egyik vezető szénsavasító készülék gyártója 119,2 millió dolláros árbevétellel zárta az első félévet, amely 17,2%-kal több, mint 2015 hasonló időszakában - derül ki a SodaStream beszámolójából. A növekedéshez kiemelten hozzájárult, hogy a német, a kanadai, a japán, a francia valamint a dél-koreai piacon jelentősen erősödött a kereslet a márka szódagépei és egyéb termékei iránt. A SodaStream készülékek magyarországi forgalmazását 2008-ban kezdték meg, viszonteladói hálózat kiépítésével.

A SodaStream gépeivel a csapvízből másodpercek alatt szódavíz, ízesített víz és akár üdítő készíthető úgy, hogy a szénsav erősségét a készítő befolyásolhatja. Becslések szerint évente mintegy 800 millió liter szódát készítenek készülékeik segítségével, így a SodaStream felhasználói közel 500 millió PET-palackkal kevesebb hulladékot termelnek. Világszerte 45 országban több mint 70 000 értékesítési ponton vásárolhatók meg a márka termékei és szinte minden országban online is megrendelhetők. Jelenleg Magyarországon közel 450 boltban érhetőek el a SodaStream készülékek, szörpök és kiegészítők, de az üzletek száma folyamatosan bővül. A márka nem titkolt küldetése, hogy világszerte megváltoztassák a fogyasztók gondolkodásmódját, és elérjék, hogy a megfelelő folyadékbevitel döntő részét ne a magas kalóriatartalmú, cukros, feldolgozott italok, hanem a víz - azon belül is a csapvíz - jelentse.

"Nagy öröm számunkra, hogy mind a négy földrajzi régióban növelni tudtuk árbevételünket. Ez kiváló visszaigazolása annak, hogy jól döntöttünk, amikor egy olyan stratégia mentén építettük fel a márkát, melyben kiemelt hangsúlyt helyzetünk a fogyasztók bizalmának erősítésére. A SodaStream márka újrapozícionálása és az otthon elkészített szénsavas víz előnyeinek kommunikációja meghozta eredményét. Büszkeséggel tölt el minket, hogy sikerült megőriznünk vezető pozíciónkat, mint a világ legnépszerűbb szénsavas víz márkája. Az év második negyedévében rekordszámú, összeses 7,5 millió darab üres patront cseréltek be vásárlóink" - tájékoztatott Daniel Birnbaum a SodaStream vezérigazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Otthoni pezsgőkészítés a SodaStream-mel
  A SodaStream első új magyar kampánya
  Paris Hilton a környezet védelméért kampányol
  Környezetbarát alternatíva a SodaStreamtól
  Golden Drum díjas a SodaStream kampánya
  Erős kampány a SodaStream-tól
  1000 palack adomány a SodaStream-tól
  A Coca-Cola helyét vette át a SodaStream Cannes-ban

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...