Hírek
19815 hír az adatbázisban
Bloggerekkel kampányol a Bonduelle
Marketinginfo.hu - 2016-09-12 14:04
Digitális

A Bonduelle felkérésére a neves bloggerek ismét egészségeset, finomat alkotnak, és közben egészen egyedi módon inspirálnak a főzésre.

A Két Cica Konyhája, Fűszer és lélek, Rita Konyhája és Stylist a konyhában - ismert, népszerű gasztroblogok, ahonnan naponta több ezren merítenek ötletet egy-egy sütéshez, főzéshez. A Bonduelle felkérésére a neves bloggerek ismét egészségeset, finomat alkotnak, és közben egészen egyedi módon inspirálnak a főzésre.

"A StafétaKanál nevű kampányunk kulcs üzenete - az inspiráció. Azzal a céllal indítottuk, hogy az elismert bloggerek közreműködésével megmutassuk, kis fantáziával, rövid idő alatt, milyen finomságokat lehet főzni termékeink felhasználásával, és fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy ők is merjenek bátran kísérletezni. Azért ezeket a blogger-hölgyeket kértük fel, mert az általuk képviselt egészséges, magas minőségű konyha, főzési stílus teljes mértékben összhangban van a mi márka értékeinkkel, így mindannyian hiteles Bonduelle nagykövetek" - összegezte a kezdeményezést Szirbek András, a Bonduelle marketing igazgatója.

A bloggerek egy hangulatos, kóstolóval egybekötött gyárlátogatáson ismerkedhettek a Bonduelle márkával, a termék-palettával, és azzal az egyedi szakértelemmel, amellyel a 163 éves vállalat büszkélkedhet. A Bonduelle legjelentősebb magyarországi termelőegységében - Nagykőrösön - szakemberek mutatták meg a gyártási folyamatokat a nyers zöldség beérkezésétől egészen a konzervdobozba kerülésig.

A kampányhoz csatlakozott bloggerek mindannyian több éve főznek, kiemelkedő tapasztalattal rendelkeznek. Blogjaikon, közösségi média oldalaikon (Facebook, Instagram, Pinterest) nagyon aktívak, hatalmas rajongótáboruk több száz recept közü választhat, nevük alatt népszerű szakácskönyvek is jelentek, jelennek meg. Mindannyian örültek a felkérésnek, mint mondták, ez egy jó lehetőség nemcsak arra, hogy játékosan főzve ösztönözzenek, hanem egymást is jobban megismerhetik.

A csapat legfiatalabb tagja - Lendvai Lilla, a Stylist a konyhában című Instagram oldalt jegyzi - például főzés közben egyáltalán nem kóstol, saját bevallása szerint illatok mellé kreál ételt. Az a lényeg, hogy a végén minden összhangban legyen, finom, ízletes étel kerüljön az asztalra. Hadarik Rita konyhájában is mindennap készül finomság, gyermekei legnagyobb örömére. Ritának a két fia ad ötleteket, sőt a fiúk már maguk is próbálkoznak a főzéssel. A Fűszer és lélek bloggere, Fűszeres Eszter a nyitottságra szavaz. Mint mondta, az a jó, ha egy-egy receptet továbbgondolunk, és merünk rajta változtatni, valami újat becsempészni. Bezselics Ildikó - a Két Cica Konyhája - bloggere számára is életforma a főzés. Mivel kedveli a chilis ízeket, a mexikói konyhából mindig szívesen inspirálódik, és örömmel osztja meg tapasztalatait blogján, könyveiben Ami még közös a bloggerekben, hogy mindannyian a változatos, egészséges, táplálkozás elkötelezettjei, zöldséget naponta fogyasztanak.

A StafétaKanál kampány 2016. szeptember 12-én indul, és november 27-én, nyereményjátékkal zárul. Ez idő alatt a bloggerek stafétaszerűen adnak egymásnak egy-egy Bonduelle terméket, kíváncsian várva, hogy vajon milyen finomság készül majd belőle.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bonduelle: Aranybarna évindító-inspiráció
  Bonduelle kampányzáró
  Bonduelle új termékbevezetés
  Jó évet zárhat idén a Bonduelle
  Bonduelle StafétaKanál Kampány
  Hatezres konzerv-adomány a Bonduelle-től
  Friss arculatot kap a Bonduelle termékcsalád
  „A Mi Zöldségesünk”: a Bonduelle hűségprogramja
  Új kreatív kampány a Bonduelle-től

További hírek ebben a kategóriában

Ember és technológia kapcsolatát...
Online tamagocsin gyakorolhatnak...
Tovább erősítené a vendéglátóipa...
Indul a Digital Masters