Hírek
18737 hír az adatbázisban
Az Artvertising szervezi a Moët & Chandon promóciót
Marketinginfo.hu - 2016-09-01 18:00
Promóció

Az elitkategória egyik nagyágyúja is az Artvertisingra bízta event-alapú promóciós mechanizmusának kidolgozását.

Az eladásösztönző események sorát a pezsgők elitjének élvonalába tartozó Moët & Chandon rendezvénysorozatával nyitják. A több állomásos, egész szeptemberben zajló eseményszéria helyszíneit minden esetben a budapesti éjszakai élet egy-egy fellegvárának VIP termei biztosítják.

A fiatalokat célzó promóció során hostessek közreműködésével valódi gyémántokat sorsolnak ki a Moët pezsgőt vásárlók között, melyek valódiságát értékbecsüs állapítja meg a helyszínen.
"A vásárláshoz kötött promóció kidolgozását célzó tender kiírásakor a Moët & Chandon prémium jellegéhez illő, újszerű megoldásokat kerestünk. Kijjebb akartuk tolni a prémium kategória kereteit, megmutatni, hogy nincsenek zárt fogalmak. Mindkét célunkat elértük" - nyilatkozta Nagy Gergely, az Artvertising vezetője.

"Ez a luxus világa. Ennek megfelelően igyekeztünk kialakítani a promóciós események koncepcióját. Nagyon büszkék vagyunk, hogy ismét megcsillanthatjuk a csak ránk jellemző, újító szellemiségünket. Reméljük, hogy a rendezvényeink nyomot hagynak majd a pesti éjszakában" - kommetálta a győzelmet Kerék Dávid, a győztes koncepciót kidolgozó csapat vezetője.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hazai designer divatmárka az Artvertisingnál
  Menarini az Artvertisingot választotta
  Animációs reklámfilmek készültek a Tesconak
  Az Artvertising ismét az LG-vel dolgozik
  A St. Hubertusnak tervez az Artvertising
  Az Artvertising színesíti a Pöttyös kommunikációját
  Az Artvertising-gal promóciózik a Pöttyös

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Vénusz Vénusz Lángos Voks 2017
2017-06-19 17:17
Indul a GLAMOUR Gardróbfrissítés
A 110 éves Theodora promóciós ka...
Air Canada Rouge népszerűsítése ...
A SPAR Verde Add a szavad kampán...