Hírek
20925 hír az adatbázisban
Influencerkutatást indít a Vermis
Marketinginfo.hu - 2016-08-24 17:11
Kutatás

A Vermis Production digitális ügynökség bloggerek, vloggerek, és közösségi oldalakon publikáló influencerek körében széleskörű kutatást indít.

A szeptember 15-én záruló kérdőíves felmérés célja az online véleményvezérek tartalomgyártási szokásainak feltárása.

Az augusztus végén megkezdett influencer kutatásra közel ezer online közösség, illetve blog és vlog vezetője kap meghívást, de a szervezők várják az érintett tartalomgyártók közvetlen jelentkezését is. A kutatás célja, hogy valós képet nyújtson a digitális tartalmakat gyártó közösségek vezetőinek motivációiról és tevékenységéről. A felmérés emellett vizsgálja a közösségek egymással, illetve a márkákkal kialakított kapcsolatrendszerét is.

A kutatás eredményei várhatóan választ adnak az influencermarketing számos kérdésére, amelyek a marketing szakemberek számára szolgáltatnak fontos információkat. Az eredmények ugyanakkor rendkívül hasznosak lesznek a résztvevők számára is. A terület mélyebb megismerése lehetőséget nyújt a hatékonyabb együttműködések kialakítására minden résztvevő számára.

A felmérés résztvevői igény szerint értesítést kapnak az eredményekről a kutatás lezárásakor. A felmérést az influencermarketing területen több éves tapasztalattal rendelkező Vermis online ügynökség végzi.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jön az influencer marketing csúcstalálkozója
  Influencer Festival Budapesten
  Influencer marketing blog a Morpho-tól
  Bővül a Vermis csapata
  Pepsi Vloggerőpróba – az influencer marketing egy új megközelítése
  Influencer kampány a Rémy Cointreau-nál
  A márkanagyköveti kampányokat elemezte a Vermis

További hírek ebben a kategóriában

Fejtörést okoz a technológiai fe...
Biztos és jól fizető munkahelyet...
Egyérintéses fizetés Magyarorszá...
A 2018-as iskolakezdési vásárlás...