Hírek
20530 hír az adatbázisban
Teljesen megújult a kereskedelmi tér a Budapest Airport-on
Marketinginfo.hu - 2016-08-17 11:00
Kereskedelem

A kereskedelmi bevételek nagyobb mértékben nőnek, mint a reptéri utasforgalom.

A nyári utazási szezonra érett be a téli-tavaszi időszakban végrehajtott átépítések, fejlesztések eredménye a budapesti repülőtéren. Mostanra a 2. Terminálon és annak központi csarnokában, a SkyCourtban rendelkezésre álló közel hatezer négyzetméteres kereskedelmi terület nem kevesebb, mint 47 százalékát újították meg.

Az idei nyár egyik repülőtéri slágere a spanyol Desigual divatáru üzlet megnyitása a SkyCourtban. A márka, amely elsősorban fiatalos, vidám hangvételű és színes ruhákat, cipőket, táskákat és kiegészítőket forgalmaz, néhány éve jelent meg Magyarországon. A Desigual most nyitott a repülőtéri jelenlét irányába - a budapesti SkyCourtban lévő bolt máris beváltotta a hozzá fűzött előzetes reményeket.

A SkyCourt baloldali erkélyén O'Learys néven különleges sport bár nyílt, még a labdarúgó Európa-bajnokság előtt. Itt a vendégek elsősorban a világban zajló sporteseményeket követhetik szemmel, hiszen akár huszonötféle hazai és külföldi sportcsatorna kínálatát lehet látni. Az O'Learys, ahogy a neve is mutatja új márka a hazai vendéglátásban, a közkedvelt ír vendéglátóhelyek számát gyarapítja.

Az idei évtől új helyen és önálló márkabolttal várja az utazókat a Swarowski. Az elsősorban ékszereiről, csillogó szobadíszeiről és csiszolt kristályairól ismert, innsbrucki osztrák cég 38 négyzetméteren nyitott üzletet.

Elsősorban a nem-Schengeni utasok számára jelent újdonságot a 2B terminál beszállítási zónájában megnyitott, 38 négyzetméteres specializált "BL óraszalon". A hosszabb távra repülő utasokvásárolhatnak itt nemzetközi szinten is jegyzett órákat, mint amilyen például a Tissot, a Longines, az Oris, a Certina, a Police, a Swatch vagy a Lacoste.

A repülőtéri kereskedelem motorja a hamburgi Heinemann által létrehozott Hungarian Duty Free, amely részben a jól ismert, 1500 négyzetméteres hagyományos repülőtéri vámmentes üzletével és speciális akciókkal hívogatja az utasokat, részben pedig olyan specializált márkaboltokat üzemeltet, mint amilyen a Tommy Hilfiger, a Mont Blanc, a Longchamp vagy éppen a Hugo Boss. A Heinemann működteti Magyarország egyetlen, éppen a repülőtéren lévő Victoria's Secret üzletét is.

"Az idei évben nagyot léptünk előre a kereskedelmi és az éttermi kínálat megújításában, ebben továbbra is folyamatosan követjük a vásárlói igények és szokások, a fogyasztási trendek változásait" - jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: "Sikerült az elmúlt években növelnünk a kereskedelmi bevételeket, a tranzakciók számát a repülőtéri boltokban, méghozzá az utasforgalom növekedését meghaladó mértékben. Ez azt jelenti, hogy sikerül lekövetni az utasok elvárásait, a divat változásait, akár az üzletekről, akár az éttermi kínálatról van szó. Az idén elindított BUD:Shopping akciónk egyik célja az, hogy az utasok felismerjék: érdemes jóval a járat indulása előtt kijönni a repülőtérre, ahol - elfeledve az utazással járó stresszt - kellemes körülmények között lehet világszínvonalú termékek közül válogatni, ráadásul egy-egy alkalommal meglepően kedvező ár-érték arányon."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Felszálló ágban a hazai légiközlekedés
  Budapest Airport karácsonyi promóció
  A Liszt Ferenc-repülőtér elismerésben részesült
  Reklámszerződést kötött az IAAC-vel a Budapest Airport
  Új logisztikai központ a DHL Expressnek
  Egy rangos elismerést kapott a Budapest Airport
  Kampányt indított a Budapest Airport
  Elismerés előtt a Budapest Airport marketing kampányai
  Nemzetközi díj a Budapest Airportnak

További hírek ebben a kategóriában

Tovább bővül a SuperShop program
A Tesco is kivonta üzleteiből a ...
Magyar gyümölcs és zöldség a Tes...
Rekordforgalmat ért el a Praktik...