Hírek
18381 hír az adatbázisban
Csökkent a Ford nyeresége
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-08-01 15:03
Márkák

Az észak-amerikai piac pangása és a kínai és brazíliai értékesítési nehézségek miatt csökkent a Ford nyeresége.

Az amerikai autóipari konszern közölte, hogy nettó nyeresége 9 százalékkal 2 milliárd dollárra csökkent a második negyedévben. A vállalat Ázsiában és Latin-Amerikában kénytelen volt adózás előtti veszteséget elkönyvelni.

Jól teljesített viszont a Ford Európában, ezen a piacon közel háromszorosára, 467 millió dollárra emelkedett az adózás előtti nyereség, amihez hozzájárult az orosz eladások növekedése is.

A konszern árbevétele 16 százalékkal 39,5 milliárd dollárra emelkedett. A Ford egyelőre tartja idei profitcélját, továbbra is 10-11 milliárd dollár adózás előtti nyereségre számít, de figyelmeztet, hogy komoly kockázatok vannak, így a Brexit, az észak-amerikai piac pangása és egyes anyagköltségek növekedése.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újabb ezer dolgozót alkalmaz a Ford Romániában
  Dwayne újra a Ford márkanagykövete
  A Ford Amerikában beruház
  2021-re már tömegjárműként forgalmazzák a vezető nélküli autót
  7 százalékkal csökkent a Ford Románia árbevétele
  Bízik az orosz piaci fellendülésben a Ford

További hírek ebben a kategóriában

k Kőröstej az arab piacon
2017-05-25 14:13
Nőtt a Zwack Unicum Nyrt. profit...
A MAGNUM globális kampánya
Bővülő piaci lehetőségek előtt a...
Új zabtermékekkel debütál a Cerb...