Hírek
19296 hír az adatbázisban
Új ízű ásványvízzel debütál a Theodora
Marketinginfo.hu - 2016-07-25 14:24
Márkák

Magyarország legtradicionálisabb ásványvízmárkája a fogyasztói igényeknek megfelelve most selymes ízű termékkel jelentkezik.

A Theodora Kereki szénsavmentes termékcsalád új, rózsaszín csomagolású tagja selymes ízével a fogyasztói szokásokra reagál, Magyarországon ugyanis a fogyasztók többnyire a lágy ízű ásványvizeket részesítik előnyben. Emellett globálisan és itthon is jellemző tendencia a szénsavmentes termékek egyre növekvő népszerűsége.

A Theodora a nyár folyamán számos fesztiválon megjelenik. A Bánki-tó fesztivál, a Fishing on Orfű és a dunaújvárosi Rockmaraton után a következő hetekben a Badacsonyi Borhét, a balatonalmádi Hungarikum Fesztivál, a Paloznaki Jazz Piknik, az Ördögkatlan fesztivál, valamint a balatonfüredi Anna-bál látogatói is megkóstolhatják az új Theodora ásványvizeket.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A fiatal felnőttek harmada jóval kevesebb kalciumot fogyaszt
  Theodorával frissülhetnek a fesztiválozók
  Ásványvizet osztott a Theodora és a Volkswagen
  A 110 éves Theodora promóciós kampánya
  Üzemberuházás átadásával ünnepelték a 110 éves Theodorát
  Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly
  Ízesített termékekkel újít a Theodora
  MagyarBrands díjas a Szentkirályi és a Theodora
  Pirosra váltott a Theodora
  Vízilabdások a Theodora palackokon
  Kékkútba ugrottak a vízilabdások
  Tartja piaci pozícióját a Theodora
  Lezárult a Theodora promóciója
  Piacvezető maradt a Theodora
  Nyári Theodora promóciók a HPS szervezésében

További hírek ebben a kategóriában

MagyarBrands elismerésben részes...
Kávézót nyitott a Tiffany
Új termékcsaláddal robbant a haz...
Shortlistes lett az Epica Awards...