Hírek
19296 hír az adatbázisban
Ízesített termékekkel újít a Theodora
Marketinginfo.hu - 2016-06-22 11:30
Márkák

A természetes ásványvizei mellett a vásárlók már az ízesített Theodora termékeket is megkóstolhatják, amelyek háromféle ízben érhetők el.

A citrom, narancs és málna ízű, alacsony kalóriatartalmú, Theodora ízesített italok alternatívát kínálnak azoknak, alacsony energiatartalmú frissítőre vágynak. Az új termékcsalád alapja a Balaton-felvidéki Nemzeti Park területén lévő, Theodora Kereki ásványvíz.

Világszerte és Magyarországon is egyaránt jellemző tendencia, hogy a fogyasztók egyre inkább az egészségesebb italokat preferálják. Ennek megfelelően a természetes ásványvíz alapú ízesített termékek is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek: 2015-ben ez a szegmens már a teljes ásványvízpiac 10 százalékát tette ki hazánkban. A Theodora ennek a fogyasztói trendnek igyekszik megfelelni legújabb termékeivel.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A fiatal felnőttek harmada jóval kevesebb kalciumot fogyaszt
  Theodorával frissülhetnek a fesztiválozók
  Ásványvizet osztott a Theodora és a Volkswagen
  A 110 éves Theodora promóciós kampánya
  Üzemberuházás átadásával ünnepelték a 110 éves Theodorát
  Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly
  Új ízű ásványvízzel debütál a Theodora
  Pirosra váltott a Theodora
  Tartja piaci pozícióját a Theodora

További hírek ebben a kategóriában

MagyarBrands elismerésben részes...
Kávézót nyitott a Tiffany
Új termékcsaláddal robbant a haz...
Shortlistes lett az Epica Awards...