Hírek
17804 hír az adatbázisban
Új partnerek az Unilever felújítási programjában
Marketinginfo.hu - 2016-06-14 16:03
CSR

Sikerrel zárult a Domestos idei kampánya, így idén újabb általános iskolákban várják felújított mosdók a gyerekeket a szeptemberi tanévkezdéskor. Médiatámogatóként csatlakozott az NLCafé a programhoz.

Második alkalommal indította útjára idén tavasszal iskolai mosdó felújítási programját a Domestos gyártója, az Unilever. A program keretében a március eleje és május vége között a kiskereskedelemben értékesített Domestos árából 5 forintot szántak erre a célra. A felújításra szoruló mosdók szűkített listáját a fenntartó segítségével állította össze a vállalat, az iskolákra pedig bárki szavazhatott a Domestos internetes oldalán.

Végül 13 637 635 forint gyűlt össze, ebből 3 iskola mosdóinak felújítására nyílik lehetőség. Azonban ennél is több intézményben örülhetnek, mivel az idei kampány médiapartnere, az NLCafét is kiadó Centrál Médiacsoport úgy döntött, maga is vállalja egy iskola mosdóinak felújítását, és hasonlóan döntött a kampányt szintén főtámogatóként segítő Market Építő Zrt. is, ennek értelmében pedig összesen az ország öt településén születnek újjá az iskolai mosdók.

"Örülök, hogy idén újabb iskolákban teremthetünk méltó környezetet és megfelelő higiéniai körülményeket a gyerekeknek a mosdók felújításával. Ezért köszönet jár vásárlóinknak, hiszen a támogatás mértéke az ő vásárlásaiktól függött. A Domestos fontosnak tartja a fiatalok higiéniai nevelését, ezért is készítettünk idén reprezentatív felmérést az alsó- és felső tagozatosok tisztasággal kapcsolatos attitűdjéről. A fiataloknak igényük van a tisztaságra, a kórokozóktól megtisztított környezetre. Büszke vagyok rá, hogy kampányunkkal ehhez hozzájárulhattunk" - hangsúlyozta Aranyi László, a Domestos kategóriamanagere.

A kampányhoz idén médiapartnerként csatlakozó NLCafé tulajdonosa, a Centrál Médiacsoport nem csak a kampány sajtómegjelenéseihez járult hozzá. Azonosulva az üggyel úgy döntöttek, hogy maguk is anyagi támogatást nyújtanak egy intézmény mosdóinak felújításához, emellett a Nők Lapja Café szerkesztősége társadalmi munkában maga is részt vesz a megújulási folyamatban.

Pácsonyi Daniella, az NLCafé.hu főszerkesztője elmondta: "Az NLCafé mindig fontos feladatának tartotta, hogy a kiálljon a nehéz sorsú gyerekek, családok mellett. Amikor elkezdtünk együtt dolgozni az Unileverrel nem volt kérdés, hogy a médiatámogatáson túl is szeretnénk részt venni a kampányban."

Hasonlóan egy teljes iskola mosdóinak felújítását vállalta saját költségén a Market Építő Zrt., a program másik főtámogatója. "A Market megalapítása óta keresi a lehetőségét, hogy segíthessen szervezeteknek, egyéneknek, családoknak, a társadalomnak. Külön öröm, hogy a Domestos által egy komoly médiaérdeklődésre számot tartó projektnek lehetünk részesei. Ez azért fontos, mert minél több emberhez jut el ez a kampány, annál nagyobb az esély, hogy példaként szolgáljon más vállalatok számára is"- mondta Suga János, a Market Építő Zrt. stratégiai vezérigazgató-helyettese.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A WC-n még nem tört meg a nyomtatott sajtó hegemóniája
  Domestos - Market iskolamosdó felújítási program
  Az Unilever fenntarthatósági terve
  Óvodai felújítással ünnepelt az Alföldi jogutód
  Az Unilever csatlakozott az ÉFOSZ kezdeményezéséhez

További hírek ebben a kategóriában

t TVE regionális kampánya
2017-02-17 13:51
A BT debreceni oktatási programj...
A Valentin nap káros hatásai
Segítség a szmogban biciklizőkne...
Iskolamarketing program a Lactac...