Jófogás kampány egyetemistáknak
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-05-09 12:02
Outdoor/indoor

A Jófogás nemrégiben különleges installációval lepte meg az Óbudai Egyetem és a Corvinus Egyetem diákjait.

Az apróhirdetési portál 3-3 napig egy komplett nappalit rendezett be (a Jófogásról beszerzett bútorokkal) a két intézményben, amelyet a diákok szabadon kipróbálhattak. A fiatalok csocsóztak, kávéztak, X-boksz-oztak és kikapcsolódtak.

Az akció a Jófogás és a SchisCom kommunikációs műhely közös ötlete és megvalósítása nyomán született. Az apróhirdetési portál 2016-ra kitűzött céljai között szerepel, hogy megszólítsa a 18-29 éves korosztályt. Erre törekedett legutóbbi spotkampányában, és erre szolgál a reszponzívvá tett weboldalon található lakótárs kereső funkció és diákmunka lehetőségek is.

Az akció célja az volt, hogy megmutassák a fiataloknak, hogy a Jófogásról, akár használtan beszerzett tárgyak is lehetnek pont olyan jók, mint az újak. Az akció egyébként mindkét helyszínen nagyon sikeresnek bizonyult, több száz diák fordult meg a pop-up nappaliban.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megállapodást kötött a Continental és az Óbudai Egyetem
  Nemzetközi kutatáshoz csatlakozott a Jófogás
  Lakner Antal installációja Debrecenben
  A Jófogás az EFOTT-on
  Költöztet a Jófogás
  Oláh Alexandra lett a Jófogás.hu marketingigazgatója

További hírek ebben a kategóriában

A világ legnagyobb Gömböc-szobra...
Food truck rekord: 250 milliós f...
Budapest Airport karácsonyi prom...
A BMW fényjátéka




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...