Hírek
19436 hír az adatbázisban
Erős kampány a SodaStream-tól
Marketinginfo.hu - 2016-04-19 17:01
Reklám

A szódavíz-készülék gyártó a Trónok Harcából ismert Thor Bjornson-nal készítette el áprilisi marketing kampányát.

"HeavyBubbles" teaser reklámmal tréfálta meg a külföldi rajongókat és tévénézőket az itthon is nagy népszerűségnek örvendő Trónok Harca sztárja, Thor Bjornson, "A Hegy" és a SodaStream. A reklámban az erőember azt javasolja, ha a legizzasztóbb városi edzést akarjuk elvégezni, cipeljünk nehéz üvegeket, akár az ő saját márkás vizeit, a HeavyBubbles termékeket. A későbbi változatban a SodaStream azonban felfedi magát és kiderül, a HeavyBubbles nem is létezik.

A kutatáson alapuló kampány rámutat arra, hogy azok a fogyasztók, akik állandóan teli vizes palackokat visznek haza a boltokból, feleslegesen cipekednek. A videó ugyancsak kihangsúlyozza a hidratáltság fontosságát a mindennapi egészségünk és állóképességünk megőrzésének részeként, ugyanakkor bemutatja azt is, hogy a SodaStream otthoni szénsavas-víz készítő készüléke praktikus megoldást jelenthet a napi vízfogyasztás növeléséhez.

A kampányt az Allenby.co.il Concept House globális kreatív ügynökség készítette, a videót pedig a New York-i díjnyertes rendező, Vania Heiman rendezte. A kisfilm humoros hangvétellel és stílussal közelíti meg a témát, és egy nagyobb kampány egyik alkotóelemét képezi, amely a teaser mellett egy kulisszák mögötti videót és egy Facebook oldalt is tartalmaz.

Az Európa Legerősebb Embere címének elnyerőjeként Bjornson tökéletes választás volt a SodaStream számára, hogy képviselje a kampányt. "A vicces, forradalmi és formabontó kampányok kiválóan illenek hozzánk" - jelentette ki Daniel Birnbaum, a SodaStream ügyvezető igazgatója. "Azt akartuk kihangsúlyozni, hogy mennyire felesleges dolog a vizes palackokat állandóan hazacipelni a boltból és a sok PET palack mennyire nem tesz jót a környezetünknek sem. Tisztában vagyunk azzal, hogy ezt a fogyasztói szokást nehéz megváltoztatni, ezért hívtuk segítségül Európa Legerősebb Emberét" - fogalmazott Birnbaum.

Igaz, hogy Bjornson egyáltalán nem szorul segítségre, ha nehéz súlyok cipeléséről van szó, mégis azt mondta, kisgyerekkora óta használja a SodaStream gépet, ezért izgatottan vállalta el a közreműködést a videóban. "Bár mindig nyitott vagyok új edzési technikákra, de azért ismerjük be, a vizes palackok hazacipelése a boltból mekkora nyűg, és a tetejében ostobaság is, hiszen létezik már helyette olyan alternatíva, mint a SodaStream" - összegzett Bjornson.

Az időzítés sem véletlen, a népszerű sorozat hatodik évada április 24-én kerül képernyőre.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Otthoni pezsgőkészítés a SodaStream-mel
  A SodaStream első új magyar kampánya
  Paris Hilton a környezet védelméért kampányol
  Környezetbarát alternatíva a SodaStreamtól
  Golden Drum díjas a SodaStream kampánya
  Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele
  Sör a szódagépből
  Luxus pop-up az ásványvízgyártótól
  Szentkirályi lesz a frissítő a Telekom Vivicittán
  13 százalékos növekedés a CEMW Holdingnál
  Autót rejtett a Kékkúti kupakja
  Az ásványvíz forgalom az Auchan áruházakban
  A Tesco sajátmárkás ízesített ásványvizei

További hírek ebben a kategóriában

a Idén is tarolt az ACG
2017-12-11 14:02
Freddie énekli a Coca-Cola idei ...
Jogsértő reklám miatt kapott bír...
Médiaelemzés a sörágazatban
Hosszú Katinkával debütál a Huaw...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...