Reklámfelületté vált a skót Loch Ness
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-03-10 12:19
Outdoor/indoor

A híres skót felföldi Loch Ness látogatói furcsa dolgokat láthatnak mostanában a tóban és annak környékén, köszönhetően a Cadbury húsvéti meglepetésének.

A három, a tóba helyezett lila óriástojás olyan sziluettet ábrázol, amelyek az állítólagos szörny mutatott magából, amikor részben kiemelkedett a vízből. Adrian Shine Loch Ness szakértő elmondta, valóban csodálatos látvány fogadja a tóhoz érkezőket, de mindenkit megnyugtatott, nem a szörny emelkedik ki a vízből, hanem három hatalmas Cadbury húsvéti óriástojás.

Claudia Miceli, a Cadbury senior brand managere viccesen hozzátette, úgy gondolják, a húsvéti nyúl a helyi barátjának, a loch ness-i szörnynek hagyta ott a tojásokat, ajándékba. A Cadbury munkatársai gondoltak a turistákra is, így a környéken számos Cadbury finomságot rejtettek el számukra. A köztéri akció a széleskörű Cadbury Húsvét kampány része. Miceli hozzátette, a Cadbury évek óta része a családok húsvéti ünnepeinek, a mostani tojásvadászattal is ezt szeretnék tovább erősíteni - idézte a menedzsert a Pioneering OOH.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hétmilliárdot költöttünk rá tavaly húsvétkor
  Ezektől a csokoládémárkáktól hangos az internet
  Az okos csokoládé-automata
  A Coca-Cola, a Cadbury és az Amazon a fiatalok kedvencei
  A Cadbury-é lett a lila egy árnyalata

További hírek ebben a kategóriában

A 17. FINA Világbajnokság előtt
Álljon meg egy novellára! –...
Hogyan dönt jövőjéről a magyar S...
Géniusz-kiállítást nyitott Budap...