Hírek
20937 hír az adatbázisban
Sándor Imre PR-díj: 7 elismerés
Marketinginfo.hu - 2015-12-10 17:57
PR

Rekordszámú nevezés érkezett ebben az évben a Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente meghirdetett Sándor Imre PR-díjára.

Idén tizenegy pályázó összesen huszonhat projektje indult a versenyen. Húsz pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül hét - egy hírnévmenedzsment és hat kommunikációs kampány - érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.

A díjjal, melynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője, az MPRSz a pr-szakma legjobb munkáit ismeri el.

A zsűri az értékelés eredményét egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: a szakmai eszköztár kiválasztása, a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

"A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során, melynek alapján 2015-ben összesen 6 pályázó 7 projektje kapta meg a Sándor Imre PR-Díjat. Üdvözlendő, hogy a pályázatok száma alapján évről-évre népszerűbb szakmai megmérettetésről van szó, mely azt mutatja, hogy a PR továbbra is kiemelt terület a vállalatok, szervezetek kommunikációs aktivitása során" - foglalta össze a zsűri értékelését R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője.

Díjazottak

Hírnévmenedzsment kategória:

Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Kommunikációs kampány kategória

Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése
Pályázó: LA Communications

Domestos, a fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia - PHD HUNGARY

Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative

Minden perc értékes! - A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

mutimiteszel, mutimitiszol, mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

NNG SZülinApp
Pályázó: Café PR - NNG (partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tovább lehet nevezni a Sándor Imre PR-Díjra
  Megvan a Sándor Imre PR-Díj zsűrije
  A Magyar Public Relations Szövetség Sándor Imre PR-Díj pályázat
  Megvannak a Sándor Imre PR Díj díjazottjai
  Sándor Imre PR-díj 2017: 11 pályázat került shortlistre
  Elindult az idei Sándor Imre PR-Díj pályázati időszaka
  Elindult az idei Sándor Imre PR-díj pályázati időszaka
  Lehet nevezni a Sándor Imre PR-Díjra
  Kommunikációs kampány kategóriában lett első a Bankcsoport
  MPRSZ díjátadó és kávéházi este
  Módosul a Sándor Imre PR-díj 2014 pályázati kiírása
  Sándor Imre PR-díj 2014
  Sándor Imre díjat kapott a SKY Marketing
  Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

További hírek ebben a kategóriában

Szász Máté biológus, a Scitec In... Megnyílt a Scitec Institute
2018-10-12 14:59
Átadták a Magyar Kézműves Remek ...
A Hungexpo bevételnövekedést vár...
Új márkanéven várja pályázóit a ...
Megvan a Sándor Imre PR-Díj zsűr...