Hírek
19431 hír az adatbázisban
Új hűségprogramot indít a SPAR
Marketinginfo.hu - 2015-11-05 12:08
Promóció

A WMF ProfiSelect termékcsaládja került a SPAR-üzletek új hűségprogramjának a középpontjába novemberben.

A WMF-márka termékei az elmúlt években már többször szerepeltek a SPAR-csoport áruházainak hűségprogramjában. Ezúttal 12 féle konyhai eszköz kapott helyet a "Mesterien sokoldalú" elnevezésű akció pontgyűjtő-füzetében. A vásárlók 30 matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg a termékek valamelyikét, matrica a vásárlások minden 1000 forintja után jár.

A WMF hűségakcióban 11 termék hűségpontok, egy pedig SuperShop-pontok beváltásával érhető el.

Az új hűségakcióban a pontgyűjtés időszaka 2015. november 5. és 2016. március 9. között tart. Ez idő alatt bármelyik SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházban gyűjthetik a matricákat a vásárlók.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újra WMF konyhai eszközök a SPAR hűségakciójában
  Régi-új hűségprogram a SPAR-nál
  Sorsolással ért véget a tripla SPAR promóció
  Prémium bőröndök a SPAR új hűségakciójában
  Tarolnak a hűségprogramok
  Három SPAR érem „Az év promóciója 2014” gálán

További hírek ebben a kategóriában

Együtt promóciózik a Shell és a ...
A Lufthansa promócióval ünnepel
Nyeremény Expedíció a Knopperstő...
Vénusz Lángos Voks 2017




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...