Hírek
19104 hír az adatbázisban
Házibulit csinált a Bacardi a költöztetésből
Marketinginfo.hu - 2015-10-26 16:04
Reklám

"The House Party" a címe annak a BBDO New York által készített reklámfilmnek, amelyben egy ház komplett átköltöztetése országúti házibulivá alakul át.

Házak komplett mozgatásának, több száz km-es utaztatásának az Egyesült Államokban van igazán hagyománya. Ezt a "kalandot" akarta feldobni a Bacardi megbízásából a BBDO, amikor egy sor hipstert kért fel arra, hogy bulizzák végig az utat egy kamionra felpakolt házban. A reklámban feltűnik sok minden, ami jellemző a márkára, DJ-k, zene, jég, Bacardi és olyan dolgok is amelyek kevésbé: például élő csirke a parti közepén. Ez a projekt egyébként az ügynökség első munkája a Bacardinak. Az alap koncepció az, hogy semmi nincs, ami megállíthat egy jó házibulit - írta az Adweek.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Casa BACARDÍ a Szigeten
  Mixerversenyt szervez a Bacardi
  Nemzetközi kampányt indít a Bacardi
  Márkatörténet: Bacardi
  Ügynökséget választott a Bacardi-Martini
  Bacardi-kampány a felelős alkoholfogyasztásért

További hírek ebben a kategóriában

27 új márkával indítja az őszt a...
Megfelelőek a gyermekeknek szóló...
A Schweppes új integrált kampány...
A STOP SHOP nemzetközi reklámkam...