Bacardi promóció a Szigeten
Marketinginfo.hu - 2015-09-15 15:02
Outdoor/indoor

A denevér szimbólumot megalapítása óta logójában őrző Bacardi regionális promóciója csúcsosodott ki a Sziget fesztiválon.


Öt országban, köztük Oroszországban, Lengyelországban, Észtországban, Ukrajnában és Magyarországon zajlott az a nagyszabású Bacardi promóció, melynek nyertesei az országok közismert média szereplőivel, bloggerekkel és újságírókkal közösen 3 napon át élvezhették a Sziget hangulatát. A projekt teljeskörű lebonyolításáért a HPS Experience felelt.

Az egyedi installáció, a Bacardi Gateaway Bar a Sziget nagyszínpaddal szemben helyezkedett el, a kubai hangulatot és a márka "untameable" életérzését az olyan látványelemek adták, mint az eget beborító denevérformára vágott konfetti, professzionális tánc- és fényshow, mellettük pedig bartenderek koktéljai és promóciók várták a fesztiválozókat. A Bacardi Gateaway Bar-ban bárkinek megadathatott az 1 perc hírnév; azok a fesztiválozók, akik fotójukat posztolták, kikerülhettek a helyszínen felállított óriás social wall-ra.

5 országra kiterjedő élő közvetítés zajlott a fesztivál teljes ideje alatt, Facebook és Instagram csatornákon. A backstage-ben felállított Live Studio a márka Facebook oldalán adott ízelítőt abból, hogy a Gateaway Barnál milyen bulizni Európa egyik legnagyobb zenei fesztiválján.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Casa BACARDÍ a Szigeten
  Mixerversenyt szervez a Bacardi
  Sziget promóció a Bacardi-tól
  Nemzetközi kampányt indít a Bacardi
  Márkatörténet: Bacardi
  Ügynökséget választott a Bacardi-Martini

További hírek ebben a kategóriában

Novemberben újra XBOX ONE PlayIT...
SpongyaBob a Tropicariumban
Drónok uralták a terepet az Eric...
Velencei Építészeti Biennále 201...