Tajvani sörgyártó drónokkal promóciózott
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-07-23 12:01
Outdoor/indoor

A Taiwan Beer méhekre hasonlító drónokkal reklámozta új, mézes sörét.

A sörgyártó a Wunderman Taiwan ügynökséget kérte fel az új termékének bevezetésére - írta a PSFK. Az ügynökség azt találta ki, hogy méhekre hasonlító drónokkal kíséri a sörszállító sofőröket, hogy az irodai alkalmazottak az ablakuk előtt zümmögő méh-drónokat látva értesüljenk arról, megérkezett a sörszállítmányuk.



Jeff Wen, a Wunderman Taiwan ügyfélkapcsolati elnökhelyettese elmondta, az országban az alkoholpiac rendkívül fejlett, a kínálat sokszínű, így új termékekkel nem könnyű felkelteni a fogyasztók érdeklődését. A sörgyártónak korábban már volt gyümölcs ízesítésű terméke, így attól tartott, a mézes verzió könnyen elvész a kínálatban. Wen hozzátette, számukra kihívást jelentett a vásárlói érdeklődés - még a termékbevezetést megelőző - felkeltése. A fő célcsoportnak számító irodai alkalmazottakat arra kérték, jelentkezzenek online, ha szeretnének néhány doboz ingyen sört kapni. A drónok ezután az irodai ablakok előtt zümmögtek, hogy jelezzék, megérkezett az ajándékital.

A Wunderman a Google Street View-t használta a drónok pontos irányításához. 10 nap alatt 15 ezren jelentkeztek az akcióra. Számos médium beszámolt az újszerű termékbevezető kampányról, így nem csoda, hogy a mézes sörből 4-szer annyi fogyott, mint a gyártó előző gyümölcsös-alkoholos italából.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Drónok uralták a terepet az Ericssonban
  Drónfesztivált tartottak Fóton
  Digitális robbanás a logisztikában
  Ma van a Sör Világnapja
  Hatalmas az igény a drónok iránt
  A vásárlók már várják a drónokat
  Drónnal húsvétol a Telekom
  Az Amazon megkapta az engedélyt a csomagszállító drónok tesztelésére
  Drón technológia a csomagküldésben

További hírek ebben a kategóriában

Budaörsre érkezett a Tejkaraván
Új márkát vezet be a német közte...
Novemberben újra XBOX ONE PlayIT...
SpongyaBob a Tropicariumban