Hírek
19430 hír az adatbázisban
Retro dizájnnal újít a Bacardi
Marketinginfo.hu - 2015-02-16 09:11
Márkák

Sok korosabb márka igyekszik vegyíteni a modern elemeket saját vizuális tradícióival.

A rummárka 10 év után vált dizájnt - írja a W&V.A cég vezetői büszkék a márka életkorára (153 év) így ez felkerült az új, tradicionális jellegű csomagolásra.
A márka tradícióihoz hű dizájn mellett az is fontos szempont volt az új külcsín kialakításában, hogy kézre álljon a pultosoknak. Az új üveg valamivel karcsúbb a réginél. A dizájnt art-deco jellegűre tervezték.

Maradt viszont a márka védjegyének számító denevér a címkén. A szárnyas állat a cég szerint a szerencsét, az egészséget és a családi összetartozást szimbolizálja. Az új logót a márka már 2013-ban már bemutatta egy globális kampány keretei között.

Az új palackok február 4-én kerültek ki a piacra, a bevezetésüket egy reklámfilmmel támogatták meg. A szpot zenéjét Hudson Mohawke DJ és producer szerezte. Egy másik kisfilm is készült, ebben az látható, hogy a Bacardis dolgozók és a csaposok mennyit változtak.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Casa BACARDÍ a Szigeten
  Mixerversenyt szervez a Bacardi
  Sziget promóció a Bacardi-tól
  Digitális fronton erősít a Bacardi
  Nemzetközi kampányt indít a Bacardi
  Márkatörténet: Bacardi

További hírek ebben a kategóriában

p A Pöttyös új változata
2017-12-12 15:45
Korrekt volt a The Body Shop for...
Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...