Hírek
19585 hír az adatbázisban
Hódít a szájreklám az autópiacon
Marketinginfo.hu - 2015-01-05 14:30
Reklám

A német, kínai és japán piachoz hasonlóan már az indiai autóvásárlók döntéseit is alapvetően a szájreklám határozza meg.


A barátok és ismerősök véleménye vagy ajánlása a legmeghatározóbb információforrás az indiai autóvásárlók körében - derül ki a The Times of India cikkéből, amelyben a Deloitte témában készített kutatását ismerteti. A felmérés szerint a többi nagy autópiachoz (Németország, Kína, Japán, Brazília) hasonlóan az indiaiak is fő referenciaként az ismerősök véleményét tekintik. A világ nagy autópiacai közül egyedül az amerikai az, ahol még nincs ekkora szerepe a szájreklámnak - jegyzi meg a cikk.

A "Driving through the consumer's mind: Steps in the buying process" címen végzett felmérés szerint az autót vásárolni szándékozók átlagosan 10 órát töltenek a megfelelő autó kiválasztásával, felkutatásával, azonban a megkérdezettek fele 45 percnél is kevesebbet tölt el a kereskedőnél. A kereskedésbe látogatók 70 százaléka igénybe veszi a tesztvezetést.

Olyan érdekességre is rámutatott a felmérés, hogy bár az autógyártók marketing kommunikációjában egyre nagyobb szerep jut a közösségi médiának, a potenciális autóvásárlók körében az egyik legkevésbé fontos információs forrásnak tekinthető a social média.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Átlépett egy határt a magyar autópiac
  Új korszak indult a magyar autópiacon, de kihívások is vannak
  India az új Kína?
  Beveti a Word-of-Mouth marketinget az Unilever
  Hat billiós üzlet a szájreklám
  Az Apple a szájreklám bajnoka
  Újabb márka él a szájreklámmal

További hírek ebben a kategóriában

Idén is tarolt az ACG
Meglepetés az Unicum karácsonyi ...
Freddie énekli a Coca-Cola idei ...
Jogsértő reklám miatt kapott bír...