Hírek
20925 hír az adatbázisban
Bölcs ivászatra buzdít az alkoholmamut
Marketinginfo.hu - 2014-05-23 13:28
Digitális

Mobilalkalmazással figyelmeztet a mértéktelenségre a Pernod Ricard.

Elsőre visszásnak tűnhet, hogy pont az Absolut vodka, a Becherovka gyomorkeserű vagy a Ballantine's whisky (és még számos ital) gyártója hívná fel a figyelmet az alkoholfogyasztás veszélyeire. Pedig a cég társadalmi felelősségvállalási programjának középpontjában már jó ideje éppen ez áll.

Ezúttal egy mobil appot hoztak létre Wise Drinking (nagyjából: Bölcs ivászat) néven. A szoftver figyelembe veszi a használó életkorát, nemét, testsúlyát és egyéb fiziológiai jellemzőit, valamint geolokációs funkciója alapján az adott földrajzi helyen hatályos törvényeket, s szükség szerint tömegközlekedési lehetőségeket is ajánl. A userek nyomon követhetik fogyasztásukat egy megadott időhorizonton, ami akár négyhetes is lehet - írjaaz M&M Global.

A Novedia által fejlesztett alkalmazás 37 nyelven érhető el iPhone-on és androidos eszközökön. A startot a Pernod Ricard negyedik éves úgynevezett Responsib´All Day rendezvényére időzítették, amikor a csoport mintegy 19 ezer alkalmazottja felveszi a kesztyűt a káros, túlzott, nem megfelelő alkoholizálással szemben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A repülőtéri ivászat elleni kampány kezdődött
  Digitális kampányt indított a Neo a Pernod Ricard-nak
  Alkalmazással segíti a Telenor a Vöröskeresztet
  Sikeres promóciót zárt a Pernod

További hírek ebben a kategóriában

A hazai kkv-k digitalizáltsága
Közel 150 startup jelentkezett a...
A tervezett áram- és gázszünetek...
Felvásárlással hoznák be technol...