Hírek
20530 hír az adatbázisban
A fenntarthatósággal domborít a H&M
Marketinginfo.hu - 2014-04-14 10:09
Reklám

A ruhák újrahasznosítását helyezi a márka új kampánya középpontjába. Mindez jól illeszkedik a vállalat új stratégiájába, amelynek egyik sarokköve a fenntarthatóság, és annak hatékony kommunikálása.

A reklámhadjárat a nem használt ruhaneműk vissza juttatására ösztönzi a fogyasztókat.

A múlt csütörtöki brit Evening Standarba és Metróba elhelyezett hirdetés a H&M újrahasznosított ruhakínálatát emeli ki, valamint a programot támogató gyűjtőszolgáltatást, amely 5 fontos kedvezményt kínál a nem használt ruhaneműket visszaszolgáltató vásárlóknak - írja a MarketingWeek. A kezdeményezést tavaly februárban indították el, és kiterjesztették mind az 53 piacra, ahol márka működik.

A H&M nem csak a saját ruháit fogadja el, hanem bármelyik márkáét. Linda Maggs, a cég fenntarthatósági menedzsere szerint a cél, hogy az értéket képviselő programot megismertessék a nyilvánossággal, az elmúlt két hónap során ugyanis ez nem igazán sikerült.

A szakember azt is kiemelte, hogy a print kampány csak a kezdet, a hónap végére egy közösségi médiás hadjáratot is útnak indítanak. "Egyre inkább érezzük hogy a fogyasztók tenni akarnak a fenntarthatósági célokért" - mondta el Maggs.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Körforgásos gazdaság – futó trend, utópia vagy az új gazdasági paradigma?
  Újrafelhasznált anyagokból készült farmerokat árul a H&M
  Új tervek a H&M-nél
  Hódít a H&M a kozmetikumok piacán
  Fenntarthatóság, fenntartásokkal: kevés vállalat foglalkozik a fenntarthatósággal stratégiai szinten

További hírek ebben a kategóriában

A Republic Group és a STABILO kö...
Valóra váló álmokkal futott be a...
Elindult a Telenor vállalkozókna...
A reklámszakmát vasárnap váratla...