Hírek
19271 hír az adatbázisban
Tele-Scope: gyenge az ügyfélszolgálat az egészségügyben
Marketinginfo.hu - 2013-02-25 14:57
Kutatás

A gazdaság egyes szektorainak magára találásáról tanúskodnak azok a trendek, amelyek az ügyfélszolgálati rendszereket működtető Tele-Scope hívásai alapján rajzolódnak ki.

Az elmúlt időszakban elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek és a közüzemi szolgáltatók dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, ugyanakkor az egészségügy és az állami szféra egyes részei még gyerekcipőben járnak.

"Az ügyfélszolgálati rendszerek aktivitása a gazdaság egyfajta barométere" - mondta Csordás Botond, a Tele-Scope ügyvezető igazgatója. "Pontosan érzékelhető, melyek azok az iparágak, amelyek a korábbi évekhez képest intenzívebb partnerkapcsolat építésbe kezdtek, és hol vannak azok a területek, ahol inkább az ügyfelek kérdéseinek és esetleges panaszainak kezelése dominál. A pénzügyi szférában, a telekommunikációs iparágban és a különböző fogyasztási cikkek területén a márkahűség fontossága felértékelődött, ehhez pedig egyre pontosabb és intenzívebb ügyfél-kapcsolattartásra van szükség."

Változatlanul vannak olyan ágazatok, amelyek szinte egyáltalán nincsenek jelen az ügyfélszolgálatos cégek palettáján. Ide tartoznak például az állami egészségügyi intézmények, az állampolgárok kiszolgálását végző kormányzati és hatósági szervek és a nagy áruházláncok. "Ezek a szereplők jobbára házon belül oldják meg az ügyfelek telefonos és internetes kiszolgálását. Pedig ügyfélként sokan átélhették, hogy egy áruházlánc esetén milyen nehéz a megfelelő termékinformációt megkapni, vagy hogy egy kórház esetében hogyan is történik az időpont egyeztetés. Meggyőződésem, hogy előbb-utóbb ezen a téren is változás lesz és innen is új szereplőkkel is bővülni fog a megbízóink köre" - mondta Csordás Botond.

Elsősorban gazdaságossági okokból a cégek egyre inkább kiszervezik az összetett, nagy bonyolultságú folyamatokat és ezeket az ügyfélszolgálatos cégekre bízzák. Ma már elvárás, hogy ezek a kihelyezett központok képesek legyenek nagy bonyolultságú, intenzív feladatok ellátására is. Mindehhez természetesen jelentős technikai háttérre és jól képzett, több nyelven beszélő, megbízható és hosszú távon lojális munkatársakra van szükség.

Hat évvel megalakulását követően, tavalyi 100 millió forintos forgalmával a Tele-Scope a call center piac egyik meghatározó szereplője lett. A JobGrouphoz való tartozás egyben azt is jelenti, hogy a csoport többi tagjának szolgáltatásaival együtt a HR szolgáltatások széles területét tudják lefedni. Ügyfelei között a pénzügy, a telekommunikáció, a kiskereskedelem, a közüzemi szféra cégei valamint a kintlevőség behajtási megbízások szerepelnek.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Érzelemfelismerőt dolgoztak ki az ügyfélszolgálatoknak
  Gyógyszerpromóció: további visszaesést várnak
  Középmezőnyben a magyar ügyfélszolgálatosok
  Új vezető a Comforce Zrt-nél
  Világranglistát vezet egy magyar egészségügyi intézmény
  A lakosság negyede fordul magánegészségügyi szolgáltatókhoz
  Komplex online ügyfélszolgálati rendszer, a Budai Egészségközpontban
  Az egészségügyben növeli jelenlétét a Samsung
  Egészségügy: a betegek egyre inkább ügyfelek és fogyasztók
  Felújítási pályázat egészségügyi alapítványoknak
  Hálapénz fehérítés egészségpénztárral?
  Keresik az év kórházát

További hírek ebben a kategóriában

Nők az ICT szektorban
10-ből 8 ember nagyon nehéz nyug...
A magyar pályakezdők megtakarítá...
A HR szakma veszélyben lehet