Hírek
19276 hír az adatbázisban
Beszállítói fórumot rendezett a Tesco és a FIVOSZ
Marketinginfo.hu - 2013-02-21 10:22
Promóció

Fiatal hazai vállalkozók kaptak lehetőséget bemutatkozni az első FIVOSZ-Tesco közös beszállítói fórumon.

A beszállítói fórum azokat a kis- és középvállalkozásokat szólítja meg, amelyek méretüknél vagy kapacitásuknál fogva nem válhatnának a Tesco országos szintű beszállítóivá. A tegnapi rendezvény lehetőséget teremtett vállalkozásuk és termékeik bemutatására, illetve személyesen egyeztethettek a Tesco beszerzési vezetőivel.

A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége által életre hívott program célja a kis- és középvállalkozók támogatása a fejlesztés és az innováció területén. Az eseményen számos potenciális élelmiszeripari beszállító vett részt- közölte az üzletlánc.

A Tesco beszerzési stratégiájának egyik alappilléreként folyamatosan keresi a hazai kkv szektorban azokat a beszállítókat, amelyek jó minőségű termékeket gyártanak.

"Napjainkban, amikor a magyar gazdaság egyik fő kihívása a szakképzett, diplomás fiatalok itthon tartása, a Tesco kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minden lehető eszközzel esélyt teremtsen a pályakezdő generációnak. Fontosnak tartjuk, hogy a beszállítóink kiválasztásának folyamatába minél több fiatal bekapcsolódhasson; remélem a mai eseménynek köszönhetően még több általuk vezetett, innovatív vállalkozás válhat beszállító partnerünkké. Egy ilyen fórum kiváló alkalom arra, hogy a program résztvevői megismerjék vállalatunkat, illetve mindazt, amivel támogatjuk hazai beszállítóink fejlődését" - mondta Eötvös Barbara, a Tesco vállalati kapcsolatok vezetője.

"A 2012-ben elindított Beszállítói Program egy mérföldkövet jelent a FIVOSZ életében. Célunk a magyar gazdaság fejlesztése a fiatalok bevonásával és lehetőségekhez juttatásával. A FIVOSZ és a Tesco közös megállapodása mentén együtt dolgozunk a hazai kkv szektor sikereiért. Bízunk benne, hogy számos tagunk vállalkozása erősödhet meg e lehetőség által" - nyilatkozta Tomicsek Renáta, a FIVOSZ Beszállítói Program vezetője.

"Kézműves manufaktúránkban minden egyes "Sü" termék készítésekor nagy gondossággal járjunk el. Hiszem, hogy ez a maximalizmus és odafigyelés a Tescóval való partnerség esetén is előnyt jelent majd. Ez a mai nap folyamán megerősítést nyert számomra" - mondta Pókos Judit, az Abrakadabra csokoládé Kft. ügyvezető tulajdonosa a Tescóval történt egyeztetést követően.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A digitalizáció nem egy lehetőség, hanem kötelező elem
  Elindult a Fiatal Vállalkozók Hete
  Keresik a 2017-es év fiatal vállalkozóját
  A kkv-kban bíznak a leginkább a fiatalok
  Folytatódott a Tesco Beszállítói Akadémia sorozata
  Másfélmilliárdos veszteség- kivonul a Tesco Amerikából
  Átadták a Magyar Beszállítók Kiválóság Díját
  A paralimpiáról nyitott fotókiállítást a Tesco
  Tesco: ingyenes mozizás Clubcard-osoknak
  Online boltot nyit a Tesco Magyarországon
  Baba-márkát indít a Tesco
  Új, digitális üzleti modell a Tesco-nál

További hírek ebben a kategóriában

Együtt promóciózik a Shell és a ...
A Lufthansa promócióval ünnepel
Nyeremény Expedíció a Knopperstő...
Vénusz Lángos Voks 2017