Hírek
19430 hír az adatbázisban
Digitális fronton erősít a Bacardi
Marketinginfo.hu - 2013-01-23 14:06
Digitális

A világ legnagyobb családi tulajdonú szeszesital gyártója, a hírek szerint az idei évben azt tervezi, hogy marketingköltségvetése 15 százalékát a digitális csatornákra fordítja.

A Martini márkát is birtokló cégóriás digitális vezetője Peter Clare szerint 2013 az az év lesz, amikor a közösségi média a "saját jogán" kezd el profitot termelni- tájékoztat, a thedrum.com. A szakember szerint idén az összes vállalkozás arra lesz kényszerítve, hogy folytassa marketingstratégiája átalakítását az újabb trendek miatt. "Idén a fókusz a mobilon lesz, míg a közösségi média befektetésmegtérülést hoz"- fogalmazott.

Beszámolók szerint a cég marketingbüdzséje 15 százalékát digitális stratégiájára- amely magában foglalja a közösségi médiát, a weboldalakat, a keresőmarketinget, a mobilszegmenst, és a digitális médiatervezést- különíti el 2013-ban.
"Mivel termékeinket közvetítőkön - például áruházakon, sörözőkön -keresztül értékesítjük, számunkra létfontosságú, hogy tartalmas, közvetlen kapcsolatot építsünk a célpiacokkal"- kommentált Clare. Az év folyamán a cég legfőbb fókusza azon lesz, hogy növelje új márkájának, a "Bacardi OakHeart" rumnak az ismertségét- többcsatornás kampányain keresztül is.

A digitális vezető ugyanakkor azt jósolja, hogy az integrált kampányok kivitelezése nehezebbé válik ebben az évben, a nagy technológiai cégek konkurenciaharca miatt- így utalt a Google és az Amazon, valamint a Facebook és a Twitter közötti feszült viszonyra, továbbá a Microsoft-ra, amely szerinte mindenki ellen háborút vív. Bár a felhasználók dolgát mindez megnehezíti, a piac nyugtalansága miatt a márkák kedvezőbb médiavásárlási ajánlatokat tehetnek, ezáltal az FMCG cégek marketingesei egyre inkább az online értékesítésre helyezik a hangsúlyt.

A Bacardi ugyanakkor a hagyományos csatornákon is erősít- így az elmúlt hónapokban koncerteken és televíziós show-kon igyekezett népszerűsíteni magát, míg a tavalyi Cannes Lions díjátadón 'márkázott tartalom és szórakoztatás' kategóriában bronzérmet sikerült szereznie, egy zenés dokumentumfilmmel.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Casa BACARDÍ a Szigeten
  Mixerversenyt szervez a Bacardi
  Sziget promóció a Bacardi-tól
  Retro dizájnnal újít a Bacardi
  Miért nem jutnak szerephez az érzékek?
  Nemzetközi kampányt indít a Bacardi
  Márkatörténet: Martini
  Márkatörténet: Bacardi
  Ügynökséget választott a Bacardi-Martini
  Bacardi-kampány a felelős alkoholfogyasztásért

További hírek ebben a kategóriában

Most épül a digitális jövő
Digitalizáció az irodában
Belépett az IAB-be az SAP
Virtuális élmények az új BMW X2-...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...