Hírek
19276 hír az adatbázisban
Téli akció: összefogott a Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti
Marketinginfo.hu - 2012-11-25 09:59
Márkák

A Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. stratégiai megállapodást kötött egymással. Ezáltal a magyar turizmus logója és téli balatoni jelenetek kerülnek ki a Theodora ásványvíz címkéjére.

A mostani összefogás alapgondolata, hogy közösen hirdessék hazánk különleges, föld alatti ásványvíz készletét, ezen belül a Káli-medence ásványokban gazdag vízkincsét - olvasható közleményükben. Az új csomagolásba öltöztetett palackok november végén kerülnek a boltokba.

A Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. közel egy éve kezdődött kooperációját az idén tavasszal pecsételték meg a társaság vezetői egy szándéknyilatkozat aláírásával. A közös munka eredményeként most félmillió palackra, valamint zsugorfóliára kerül ki a turisztikai marketingszervezet logója.



A társaság nem titkolt célja, hogy a Balatonra ne csak mint nyári vízparti üdülőhelyre gondoljanak az utazók, hanem a többi évszakban is ismerjék meg és élvezzék a magyar tenger aktív-, gasztronómiai-, kulturális és egészségturisztikai kínálatát. "A Magyar Turizmus Zrt. számára elengedhetetlenül fontos a turizmusban érdekelt szolgáltatókkal és a balatoni régió arculatát meghatározó cégekkel folytatott együttműködés.

"Örülünk, hogy most sok százezer, a Káli-medence értékeit szerető és ismerő Theodora fogyasztóhoz juthatunk el" - mondta Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketingigazgatója.

A Theodorát palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett természeti környezetében, a Káli-medencében végzi tevékenységét, már 105 éve. A cég jelentős mértékben támogatja a régió környezeti, turisztikai és kulturális fejlődését - pl. Theodora tanösvények létrehozása -, emellett az egészséges életmód és a térség által nyújtott komplex élmények hirdetője is.

Az ásványvíz jelmondata, a "természetesen izgalmas íz" koncepció így képben is megjelenik a termékek téli csomagolásán, és egyben utal a termék karakteres ízére és Balaton-felvidéki eredetére. A Magyar Turizmus Zrt. logója mellett az ásványvizek szezonális csomagolására jellegzetes téli balatoni jelenetek - például korcsolyázás, fakutyázás, forralt borozás - kerülnek, amelyek november végétől láthatók a Theodora 1,5 literes ásványvizeken.

A két szervezet együttműködése várhatóan 2013-ban is folytatódik, így csaknem 40 millió palack Theodora ásványvízre kerülhet majd fel a magyar turizmus logója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A fiatal felnőttek harmada jóval kevesebb kalciumot fogyaszt
  Theodorával frissülhetnek a fesztiválozók
  Ásványvizet osztott a Theodora és a Volkswagen
  Üzemberuházás átadásával ünnepelték a 110 éves Theodorát
  Elhunyt Fehér Tibor, az ásványvíz szakma kiváló ismerője
  Cseh lesz a Kékkúti
  A magyarok többsége belföldön nyaral
  Budapest a legjobb ár-érték arányú város a Tripadvisor szerint is
  Vizes programok a Kékkútitól
  Több ügynökséggel működik együtt a Magyar Turizmus Zrt.
  Egészségturisztikai kampányt indít belföldön a Magyar Turizmus Zrt.
  Turizmusmarketing képzés diplomásoknak a BKF-en
  A Magyar Turizmus Zrt. logóját festik fel a Hungaroringre
  Pirosra váltott a Theodora
  Uniós szerepben a Theodora
  Vízilabdások a Theodora palackokon

További hírek ebben a kategóriában

t Kávézót nyitott a Tiffany
2017-11-16 10:26
Shortlistes lett az Epica Awards...
A Springfield újabb kampánya
Elsa Pataky a Women’secret...
Beruház a Nestlé