Hírek
18564 hír az adatbázisban
Ciderrel megy neki a nyári szezonnak a Carlsberg
Marketinginfo.hu - 2011-06-09 08:39
Márkák

Az angoloknál és skandinávoknál népszerű alkoholos nyári ital, a cider már itthon is kapható. A Somersby cider a Carlsberg csoporthoz tartozik.

A cider Angliában a leggyorsabban növekvő ital kategóriává nőtte ki magát az utóbbi években, a the Guardian napilap az "új Chardonnay" néven emlegeti. A francia és skandináv piacokon is népszerű ital megjelent a hazai piacon is: a 4,5 %-os alkoholtartalmú, szénsavas Somersby-t a meleg nyári napok hűsítő italaként pozícionálja a gyártó.

A Carlsberg csoport nevéhez kötődő, 2008-ban Dániában piacra dobott, skandináv típusú Somersby cider csak természetes összetevőket tartalmaz, 15% valódi almalevével, annak erjesztésével állítják elő.

A Magyarországon már több mint 2000 vendéglátóhelyen és közel 1000 üzletben kapható terméket 2010 októberében vezették be a hazai piacra. A gyártó a márka támogatásában a kezdetektől a bolti listázásokra, eladáshelyi reklámanyagokra és termékkóstoltatásokra helyezzi a hangsúlyt. Ez az aktivitás idén nyáron PR támogatással és integrált közösségi média kampánnyal is kiegészül: a Somersby cider márkát a Facebook oldalán, Tumblr-en, Foursquare-en és Instagramon is lehet követni.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lokalizált üzenetekkel jelenik meg a Somersby
  Lebomló palack jön a Carlsbergnél
  Visszatér régi szlogenjéhez a Carlsberg
  Művészeti iskola hallgatói terveznek a Carlsbergnek
  Itt a magyar cider: íze, mint a levendula
  A magyar piacra szabott ciderrel állt elő a Strongbow
  Alkoholos limonádét népszerűsít az Avantgarde
  Argentin ügynökséget választott a Carlsberg
  Ügynökséget választott a Carlsberg

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Saucony Új arculat a Sauconytól
2017-06-23 13:50
A Mars lett Európa legjobb munka...
Több díjat nyert a Lufthansa
A Manna állásfoglalása a GVH bír...
Pásztor Annával kampányol a Glob...