Hírek
19296 hír az adatbázisban
Pirosra váltott a Theodora
Marketinginfo.hu - 2011-05-10 10:30
Design

A megszokott rózsaszín helyett pirossal jelzi májustól a szénsavmentes ásványvizet a Kékkúti. A többi termékváltozat is megújul.

2011 májusától - a korábbi rózsaszín helyett - piros címkével jelenik meg a szénsavmentes Theodora Kékkúti ásványvíz. De nem csupán a szénsavmentes, hanem az enyhe és a szénsavas Theodora Kereki ásványvizek is új külsőt kapnak: erőteljesebb zöld és kék színekben lesznek megtalálhatóak a polcokon. A változás minden Theodora terméket érint; a 1,5, a 0,5 és a 0,33 literes kiszerelést is.

A Theodora Kékkúti és Theodora Kereki külső megújulását reklámkampány és promóció kíséri, amely az ásványvíz származására és ízére épül.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A fiatal felnőttek harmada jóval kevesebb kalciumot fogyaszt
  Theodorával frissülhetnek a fesztiválozók
  Ásványvizet osztott a Theodora és a Volkswagen
  A 110 éves Theodora promóciós kampánya
  Üzemberuházás átadásával ünnepelték a 110 éves Theodorát
  Új ízű ásványvízzel debütál a Theodora
  Ízesített termékekkel újít a Theodora
  MagyarBrands díjas a Szentkirályi és a Theodora
  A Kékkúti után a Szentkirályinak is új tulajdonosa lett
  Cseh lesz a Kékkúti
  Vizes programok a Kékkútitól
  Téli akció: összefogott a Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti
  Uniós szerepben a Theodora
  Jó ügyért futtatja fogyasztóit a Theodora
  Vízilabdások a Theodora palackokon
  Kékkútba ugrottak a vízilabdások

További hírek ebben a kategóriában

Megújult a Magyar Műszaki és Köz...
Magyar díjazott is van az ArtZep...
A Gombold újra! pályázat idén
Új étkészlet a Lufthansa turista...